Coca-Cola переходить до 100% перероблених пластикових пляшок - PostEat

пошук

Coca-Cola переходить до 100% перероблених пластикових пляшок
11-09-2020 0 920


Coca-Cola оголосила про перехід до використання пластику, який є на 100% переробленим. Компанія прагне перейти на пакування, яке містить не менше 50% переробленого матеріалу до 2030 року. Мета — до 2025 року перейти до рівня, коли все споживче пакування компанії буде на 100% придатне для вторинної переробки.

«Наша команда з досліджень і розробок продовжує оцінювати нові технології, і цього літа ми приєдналися до DEMETO, розробників технології gr3n з переробки хімічних речовин. На відміну від механічної переробки, технологія DEMETO дозволяє повністю переробити ПЕТ-пластик без будь-якої деградації матеріалу» — заначається на сайті компанії.

 

«Ми прагнемо створити «Світ Без Відходів», взявши на себе відповідальність за пакування, яке ми використовуємо на ринках, і працюючи над зменшенням забруднення океану«, — також зазначають у Coca-Cola. 

Такий перехід значно зменшує вуглецевий слід: У Нідерландах на 21%, а у Норвегії 28%. Coca-Cola стане першою компанію у цих країнах, де пляшки будуть з повністю переробленого пластику.

«Ми використовуємо голос нашого бренду для розширення обізнаності споживачів та направлення зусилль на переробку, в тому числі за допомогою кампаній у Нідерландах та Великобританії.

Coca-Cola UK нещодавно запустила ініціативу #CokeDunks, кампанію зі сталого розвитку, спрямовану на молодь. Кампанія використовує гейміфікацію, щоб підкреслити важливість переробки.

Кампанія #CokeDunks закликає підлітків знімати креативні відео, як вони закидають порожні пластикові пляшки у сміттєвий бак, а потім розміщувати їх у соціальних мережах з хештегом #CokeDunks. Ця кампанія має на меті показати, що переробка не повинна бути нудною.

Цьогорічна літня маркетингова кампанія в Нідерландах спрямована на розповсюдження інформації щодо захисту навколишнього середовища та важливості переробки матеріалів у цьому контексті.

Рекламний ролик «Across the Tracks» та маркування 160 мільйонів пляшок були направлені на те, щоб розказати споживачам про важливість переробки упаковки бренду. Кампанія «Across the Tracks» розпочалася також у Швеції, Великобританії, Франції», — зазначили у компанії.

Читайте також:

Компанія Nestlé збільшила частку багаторазової пластмаси у своїй продукції

Burger King розробив ресторан майбутнього

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi