пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Дослідження GlobalData з’ясувало, що понад половина питців Великої Британії хотіли б, щоб алкогольні бренди ділились порадами щодо фізичного та психологічного здоров’я.
Згідно з результатами дослідження Alcoholic Beverage Innovation – COVID-19 Case Study через пандемію Covid-19 питці стали більше піклуватись про власне здоров’я і це впливає на їх вибір напою.
51% опитаних в межах дослідження британців хотіли б, щоб алкогольні компанії ділились порадами для збереження фізичного та психологічного здоров’я. Для молодих питців важливо, що напій мав «корисні якості» на кшталт низького вмісту калорій або цукру.
Також споживачі більш лояльні до брендів, які запам’ятались благодійними ініціативами під час пандемії — жертвували спирт для виробництва антисептиків, купували медичне обладнання (важливо для 44% опитаних). Додаткові «бали» в очах питців заробили бренди, які зосереджені на екологічності своєї продукції та сталому розвитку (важливо для 37% опитаних).
According to a survey, 51% of UK drinkers would like to see spirits brands offer wellbeing tips as the pandemic raises concerns about physical and mental health https://t.co/VywSuKx96t
— The Spirits Business (@spiritsbusiness) September 15, 2020
Фото: Unsplash
Читайте також:
Золота доба вживання алкоголю закінчується
Вино без градуса: чому безалкогольні вина знову на часі
Тренд дня: що значить харчуватись в стилі clean eating
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi