53% виручки ресторатори Києва отримують від оплат банківськими картами: дослідження Poster - PostEat

пошук

53% виручки ресторатори Києва отримують від оплат банківськими картами: дослідження Poster
30-03-2021 0 723

Партнери

Автор


В цілому по Україні цей показник трохи нижче — 39%. Про це свідчать результати дослідження компанії з автоматизації кафе і ресторанів Poster, яка проаналізувала продажі понад 6000 закладів громадського харчування України.

 

Карта vs кеш

За словами рестораторів, все більша частина виручки приходить їм через банки. Це пов’язано із збільшеною доступністю пластика, популярністю Apple Pay і Android Pay, приємними бонусами банків у вигляді кешбеку і знижок, а також бажанням гостей обмежити контакти в пандемію.

Згідно з дослідженням Poster, в березні 2021 року в середньому 39% виручки українських закладів доводилося на оплату банківськими картами. У Києві цей показник більше половини – 53% виручки принесли оплати карткою, в Дніпрі – 43%, у Львові – 42%, Одесі – 37%, Харкові – 44%.

Що це означає для рестораторів

Для ресторанів збільшення частки безготівкових платежів – серйозний виклик. Незважаючи на позитивні моменти – збільшення швидкості обслуговування, контроль за крадіжками, відхід від проблем з розміном і інкасацією – висока частка безготівки в виручці закладів фактично означає втрату великої частини заробітку, адже ресторани платять банкам 2-2,5% комісії за еквайринг.

За словами Дениса Жаткіна, власника мережі пабів «Кеды искусствоведа», закладів «Донерная» і «Кастрюлька утюга варит рис», останнім часом еквайринг став дуже великою статтею витрат ресторанів.

«Раніше ніхто з рестораторів особливо не переживав про еквайринг: два-три роки тому частка безготівкових оплат була не дуже значна і становила 15-17% від обороту. Зараз же в наших закладах в Дніпрі частка оплат безготівкою наближається до 60%, в Києві — до 80%», — пояснює ресторатор.

«Важливо розуміти, що 2% комісії за еквайринг ресторатори віддають не від прибутку, а від обороту. З маржинальністю в 12-18% річного прибутку від обороту, витрати на еквайринг — це п’ята-сьома частина чистого прибутку підприємства. Якщо прибуток є у ресторану в принципі, адже зараз всі працюють на межі виживання».

 

Дослідження Poster базується на даних близько 6000 діючих закладів України всіх форматів, переважно демократичного і середнього цінового сегмента. Дані являють собою сукупну неперсоналізовану статистику, період дослідження — березень 2021 року.

 

Довідка:

Poster — це хмарна система автоматизації для кафе, барів і ресторанів. Одна POS-система вирішує всі питання: каса, доставка, склад, фінанси, аналітика, CRM, програмне РРО. Poster — перша хмарна система автоматизації для закладів в Україні та СНД. Компанія заснована на початку 2013 року. Послугами компанії на сьогоднішній день користуються 15000 бізнесів в 102 країнах світу.

 

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi