85 заявок у перший день: monobank запустив сервіс оплати рахунку через застосунок - PostEat

пошук

85 заявок у перший день: monobank запустив сервіс оплати рахунку через застосунок
12-03-2021 0 676


У пакеті послуг monobank від Universal Bank з’явився сервіс оплати рахунку у закладі через мобільний застосунок. За словами співзасновника monobank Олега Гороховського гостю достатньо обрати заклад у застосунку, вказати номер столу та оплатити рахунок. Чайові також можна залишити у безготівковому форматі.

Новий сервіс доступний у трьох містах — Києві, Харкові та Дніпрі. За словами Гороховського за перший день отримано 85 заявок на підключення. На сайті monobank вказано, що у Києві новий сервіс вже доступний у закладах Milk Bar, Holy Burger, «Тайський привiт», Smartass, «Китайський привіт», у Дніпрі — в Casual Bistro, «Папа Карла», барі «Смена», Moshe, Varburger, у Харкові — у La Cantina Osteria, Osteria Il Tartufo.

На сайті monobank сказано, що підключений заклад сплачує 2% від суми рахунку. Плата за підключення й абонплата відсутні. Сервіс працює без участі POS-терміналу та комісії за еквайринг. Операції розрахунку через застосунок monobank можна контролювати в електронному кабінеті закладу.

Щоб стати клієнтом сервісу заклад повинен використовувати систему iiko (R_keeper, Poster — згодом), приєднатися до публічної оферти та бути користувачем пакету послуг monobank.

Фото: monobank

Читайте також:

Monobank готує функцію спільної оплати рахунків у ресторанах

Ресторани закликають гостей відмовитись від готівки заради здоров’я

У ресторани все рідше беруть готівку: дослідження компанії Poster

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi