91% споживачів покладається на символ веганської їжі - дослідження - PostEat

пошук

91% споживачів покладається на символ веганської їжі - дослідження
09-06-2021 0 300


Опитування V-Label підтверджує, що споживачі дедалі частіше покладаються на етикетки веганських продуктів.

Фото: Facebook V-Label

Було опитано понад 23 000 споживачів на міжнародному рівні. В результаті було виявлено, що 91% покупців віддають перевагу продуктам, що мають незалежний штамп, який гарантує, що продукт справді є веганським. І частіше всього покупці не вважають за необхідне читати всі переліки інгредієнтів, або витрачати час на порівняння та пошук альтернатив.

Згідно з недавнім дослідженням, проведеним проєктом Smart Protein Project, “в рослинному секторі Європи спостерігається величезне зростання. За останні три роки він зріс на 49% і зараз становить до 3,6 млрд євро».

Споживачі активно шукають шляхи спрощення життя: ідентифікувати здорові, веганські (або вегетаріанські) продукти з першого погляду, не замислюючись про їх якість.

Зауважимо, що люди готові переплачувати за марковані продукти. Купуючи веганські або вегетаріанські продукти, 91% респондентів віддають перевагу продуктам із таким сертифікатом, як V-Label, половина з яких заявляє, що безумовно обирає такі продукти. 79% споживачів у всьому світі погоджуються, що вони свідомо приділяють більше уваги продуктам із символом V-Label і 61% стверджують, що вони активно стежать за знаком V-Label на упаковці.

«Сертифіковані веганські та вегетаріанські продукти продають більше, оскільки довіра сприяє їхнім продажам. Бренди можуть писати і говорити все що завгодно, але коли товар підтверджується незалежним органом як веганський або вегетаріанський, він завойовує довіру”, — говорить Ренато Піхлер, генеральний директор V-Label GmbH.

Демонстративна частина опитування показала, що споживачі готові платити більше за товар із символом V-Label, ніж за той самий товар без нього.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi