пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Мішленівський шеф-кухар Том Керрідж (Tom Kerridge) написав в інстаграм емоційний пост про гостей, які не з’являються у заклад після бронювання столиків. «Це ганебно, недалекоглядно та вбивчо щодо ресторанів», — написав Керрідж.
Шеф-кухар написав, що його заклад Kerridge у Лондоні отримав бронювання столику для 27 гостей на вечір суботи. Столики забронювали та персонал відмовляв іншим людям у відвідуванні. Але гості так і не з’явилось, щоб скористатись своїм бронюванням.
«Індустрія гостинності, як і деякі інші сфери перебуває на грані колапсу. Така поведінка ганебна, недалекоглядна та вбивча щодо закладів, які й так мають безліч проблем після карантину», — написав шеф-кухар.
За словами шефа проігнорувати власне бронювання — це найгірше, що зараз може зробити гість у ресторані. У коментарях колеги підтримали думку Тома Керріджа.
Шефиня з трьома зірками Michelin Клер Сміт (Claire Smith) написала, що зараз важливо доносити таку інформацію до гостей, — «Персонал працює не безкоштовно. Коли гості не приходять, то час і інгредієнти витрачені марно. Це вищий прояв неповаги».
Фото: Instagram Tom Kerridge
Вже понад три роки ми розповідаємо вам про світ гастрономії. Будемо вдячні за підтримку на Patreon!
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi