пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Популярна торговельна марка мексиканського пива «Corona» випустила безалкогольне пиво з вітаміном D — Corona Sunbrew.
Концепцію та рекламну кампанію підготувало рекламне агенство David Miami. В Corona Sunbrew підкреслено образ бренду, який орієнтований на пляжне життя.
Запуск розрахований із двох причин. По-перше, він збігається із Сухим січнем, під час якого утримуються від вживання алкогольних напоїв. По-друге, він був запущений першим у Канаді – взимку, коли сонячного світла та доступу до вітаміну D не вистачає. Пиво містить 30% денної норми вітаміну D в 330 мл. Corona має плани щодо розширення Sunbrew на інші ринки, такі як Велика Британія, Європа, Південна Америка та Азія.
“Як бренд, що зародився на пляжі, Corona у всьому, що ми робимо, використовує природу. Тому що ми вважаємо, що на вулиці людям найкраще розслабитися. Відчуття сонця — одна з тих речей, які людям найбільше подобаються на відкритому повітрі, і бренд Corona завжди запроваджує нововведення, щоб нагадувати їм про це відчуття”, — заявив Феліпе Амбра, глобальний віце-президент Corona.
«Після численних і ретельних випробувань Corona Sunbrew 0.0% з гордістю демонструє нашу здатність знаходити рішення та можливості для зростання як бренду», — пояснив Бред Вівер, глобальний віце-президент з досліджень та розвитку інновацій ABInBev. “Подорож була нелегкою, оскільки вітамін D чутливий до кисню та світла і погано розчиняється у воді. Але завдяки нашим постійним інвестиціям в інновації, дослідження та розробки, наша команда змогла створити єдине безалкогольне пиво з вітаміном D, надавши унікальну можливість на ринку”.
Фото: Corona
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi