Інтеграція Glovo та Bolt Food. Чому лідери ринку роблять це саме зараз? - PostEat

пошук

Інтеграція Glovo та Bolt Food. Чому лідери ринку роблять це саме зараз?
14-03-2023 0 1190

ПРОМО

Автор


До війни, у 2021 році, ринок доставки їжі в Україні досягав $300 млн. Надалі експерти прогнозували зростання кількості замовлень та прибутковості. Війна змінила картину, та наразі ми всі спостерігаємо позитивну динаміку, що є підтвердженням гігантського потенціалу ринку доставки їжі. За даними компанії Statista у 2023 році прогнозований прибуток на ринку онлайн-доставки їжі досягне 0,91 трильйона доларів.

Швидше за всіх відновлюються ті, хто продовжує інвестувати у оптимізацію внутрішніх процесів. Наприклад, використовують сервіси, які інтегрують платформи доставки з POS, щоб легко керувати своїми онлайн-замовленнями та не витрачати ресурс на роботу руками.

«Українці – це народ, який пройшов багато випробувань і труднощів за свою історію. Та кожного разу ми ставали ще сильнішими, ще більш впевненими у собі і амбітнішими, – переконаний Сергій Чайка, засновник платформи GetOrder. – Вистоїм і зараз».

Сергій Чайка раніше займав посаду СМО в мережах закладів «Mamamia» та «Mister Cat». Він помітив: якщо заклад співпрацює з сервісом доставки (або відразу з кількома) і всі замовлення переносяться вручну на внутрішню POS-систему ресторану, то часто трапляються помилки та збої. Не встигають своєчасно підтвердити замовлення, не співпадають ціни, не має страви, яку замовили, та ін. Тому, як рішення, на початку 2022 року з’явився GetOrder

GetOrder – це платформа, яка запускає доставку в декілька кліків. У результаті – менше часу на роботу, більше задоволених клієнтів та зростання прибутку. Зараз Getorder – офіційний партнер Glovo, Bolt Food, Uber Eats, Wolt та Loko. Більше 600 закладів вже підключили собі GetOrder.

Чому українські ресторани вже зараз співпрацюють з GetOrderВони отримують: 

1. Економію часу та праці

Спрощення процесу керування замовленнями звільняє час для вас і вашої команди, щоб ви могли зосередитися на найважливішому. Бо ви вже не будете вручну: 

  • переносити замовлення, 
  • оновлювати меню,
  • “вимикати” страви.

2. Точні онлайн-замовлення

Ми прибираємо вплив людського фактору, автоматизуємо процес, щоб забезпечити 100% точність. Більше не буде:

  • ручного копіювання онлайн-замовлень у ваш POS,
  • помилок у замовленні,
  • будь-яких затримок.  

3. Розвиток та збільшення прибутку

GetOrder полегшує пошук нових каналів збуту, а ви направляєте ваші ресурси на те, щоб обслуговувати більше задоволених клієнтів і збільшувати прибуток. Ми маємо продовжувати використовувати будь-які можливості для власного розвитку, працювати та піднімати економіку країни. 

Починати треба не після перемоги, а саме зараз! 

Вже сьогодні кожен власник закладу має продумувати варіанти оптимізації бізнесу, тестити та впроваджувати нові інструменти, бо деякі напрацьовані, звичні механізми та операційні рішення вже не будуть працювати після перемоги. А може не працюють вже й зараз, та ми не помічаємо цього, бо наша увага прикута зовсім до інших речей.  Світ несеться вперед та розвивається завдяки IT-технологіям, кожного дня перед бізнесом постають нові виклики. Ресторанний бізнес – не виняток.

GetOrder допомагає вам керувати своїм рестораном краще, швидше, розумніше та збільшувати свій дохід вже сьогодні. GetOrder – більше вільного часу, більше прибутку, більше задоволених клієнтів.

Головна фото: Mikhail Nilov

Текст та фото надані партнером.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.

Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi