пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
До Дня червоної помади та Дня курячих крилець, які відзначають 29 липня мережа ресторанів KFC випустила власну помаду.
Косметику випустили лише в одному кольорі Bucked Red No.11. У її виробництві використали технологію WingProof, яка за словами виробника дозволить помаді триматися на губах до восьми годин. Виробник стверджує, що помада має смак курячих крилець.
Всього випущено 400 помад, які розіграють між людьми, що встановили застосунок KFC. Жителі України не зможуть взяти участь о розіграші — застосунок на території країни недоступний.
Кілька років тому компанія вже експериментувала з косметикою та випустила їстівний лак для нігтів. До його складу входили спеції та рослинна смола, щоб лак тримався на нігтях.
Лак випустили у двох кольорах — помаранчевий Hot & Spice (схожий на соус табаско) та бежевий Original Recipe.
Фото: KFC
Читайте також:
KFC почав продаж капців Crocs з ароматом смаженої курки
У KFC з’явились нагетси з веганської «курятини»
У KFC тестують «бургер-пончик». Він солодкий і солоний одночасно
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi