пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Колишня працівниця McDonald’s, з шотландського міста Абердин, назвала спосіб помститися грубим клієнтам. Про це вона розповіла на відео в своєму профілі в TikTok.
@eliseeee69 ##mcdonalds ##mcdonaldssecrets ##cancelled ##mcdonaldsworker ##mcdonaldstruth ##fyp ##CleanItScrunchItCoopIt ##fyp ##foryoupage
За словами користувачки TikTok, якщо відвідувач мережі закладів швидкого харчування грубить працівникам, вони можуть спеціально повільніше готувати його замовлення. Якщо клієнт робить замовлення через McDrive і при цьому хамить, співробітники McDonald’s можуть відправити його на стоянку для очікування замовлення, незалежно від того, як довго замовлення насправді буде збиратися. Таким чином, відвідувач «розплачується» за хамство і грубість довгим очікуванням замовлення.
Ролик набрав 1,6 млн переглядів і 3,4 тисячі коментарів. Одна користувачці написала: «Я майже завжди чекаю своє замовлення, хоча я ввічлива з працівниками». Інший працівник мережі закладів швидкого харчування додав: «Коли клієнти тільки під’їжджають до McDrive, ми вже чуємо, що вони говорять. Мікрофон завжди включений».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi