Компанія з автоматизації закладів Poster запускає додаток Кур'єр - PostEat

пошук

Компанія з автоматизації закладів Poster запускає додаток Кур'єр
11-01-2021 0 218

Партнери

Автор


Компанія з автоматизації закладів Poster запустило додаток Кур’єр, який допомагає рестораторам спростити доставку власними кур’єрами.

Такий додаток дозволяє відправляти замовлення з терміналу касира або офіціанта на телефони кур’єрів, контролювати роботу співробітників і переглядати статистику.

Додаток працює в системі обліку Poster і коштує 125 грн за одного кур’єра в місяць. Він доступний в Google Play і App Store.

«Ми створили максимально простий і недорогий інструмент, який дозволить кафе та ресторанам ефективніше працювати в тому числі в зимовий локдаун», — пояснює Родіон Ерошек, CEO та співзасновник компанії Poster.

Завдяки додатку ресторатори зможуть:

 

 

  • Виключити з ланцюжка телефонні дзвінки кур’єрам

 

Кур’єр отримує повідомлення про нові замовлення і готовність страв від касира і кухаря на свій смартфон. Це допомагає персоналу працювати злагоджено без додаткових телефонних дзвінків.

 

  • Контролювати швидкість доставки

 

Як тільки замовлення доставлено, кур’єр відзначає його виконання в додатку, і ресторатор дізнається точний час доставки. В адмін-панелі доступна докладна статистика по кожному кур’єру.

 

  • Швидше і точніше визначати адресу доставки

 

При введенні адреси доставки на касі з’являються підказки, що дозволяють швидше оформити замовлення або перевірити існування вулиці і номера будинку на мапі. Додаток прокладе маршрут до адреси доставки в зручних для кур’єра картах: Google, Waze і т. д.

 

  • Економити на чеках для кур’єра

 

Кур’єр переглядає інформацію на замовлення в додатку. Він може в один клік зателефонувати клієнту, перевірити статус і суму замовлення, орієнтуватися на час, до якого клієнт чекає доставку.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi