пошук
Партнери
Автор
пошук
Партнери
Автор
Компанія з автоматизації закладів Poster запустило додаток Кур’єр, який допомагає рестораторам спростити доставку власними кур’єрами.
Такий додаток дозволяє відправляти замовлення з терміналу касира або офіціанта на телефони кур’єрів, контролювати роботу співробітників і переглядати статистику.
Додаток працює в системі обліку Poster і коштує 125 грн за одного кур’єра в місяць. Він доступний в Google Play і App Store.
«Ми створили максимально простий і недорогий інструмент, який дозволить кафе та ресторанам ефективніше працювати в тому числі в зимовий локдаун», — пояснює Родіон Ерошек, CEO та співзасновник компанії Poster.
Завдяки додатку ресторатори зможуть:
Кур’єр отримує повідомлення про нові замовлення і готовність страв від касира і кухаря на свій смартфон. Це допомагає персоналу працювати злагоджено без додаткових телефонних дзвінків.
Як тільки замовлення доставлено, кур’єр відзначає його виконання в додатку, і ресторатор дізнається точний час доставки. В адмін-панелі доступна докладна статистика по кожному кур’єру.
При введенні адреси доставки на касі з’являються підказки, що дозволяють швидше оформити замовлення або перевірити існування вулиці і номера будинку на мапі. Додаток прокладе маршрут до адреси доставки в зручних для кур’єра картах: Google, Waze і т. д.
Кур’єр переглядає інформацію на замовлення в додатку. Він може в один клік зателефонувати клієнту, перевірити статус і суму замовлення, орієнтуватися на час, до якого клієнт чекає доставку.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi