Компанія з автоматизації закладів Poster запускає сервіс по оплаті рахунку за QR-кодом - PostEat

пошук

Компанія з автоматизації закладів Poster запускає сервіс по оплаті рахунку за QR-кодом
21-10-2021 0 865

Партнери

Автор


Компанія з автоматизації кафе і ресторанів Poster запустила сервіс, який дозволяє сплатити рахунок за QR-кодом, додати електронні чайові, відгуки, а також створити QR-меню закладу. ​​Про це компанія повідомила в своєму Telegram-каналі «Реве та стогне ресторатор».

 

Завдяки новому сервісу заклади можуть створити єдиний QR-код для меню, платежів, чайових і відгуків. Це дозволить знизити навантаження на офіціантів, підвищити оборотність столів і зробити заклади ще більш безпечними для гостей, адже всі процеси проходять безконтактно. 

 

Нові функції вже доступні ресторанам по всій Україні, серед перших клієнтів – заклади «Кеды Искусствоведа», «Маньяна», «Голый шеф». За словами рестораторів, які тестують сервіс, новий спосіб оплати виявився дуже затребуваним у гостей: по ньому вже зараз проходить до 15% від загальної виручки закладу.

 

«Ми вирішили підтримати рестораторів під час карантину і зробили цей сервіс абсолютно безкоштовним для всіх закладів. Тепер ресторатору не потрібно платити за цілий ряд сторонніх сервісів — він отримує вже готовий набір всіх інструментів в одному місці», — пояснює Родіон Єрошек, співзасновник і CEO компанії з автоматизації закладів Poster.

Як працює оплата за QR-кодом

  1. Гість сканує QR-код на столику закладу.

  2. Вибирає тільки свої страви або весь чек.

  3. Додає відсоток чайових.

  4. Оплачує в один дотик через Apple/Google Pay або картою Visa/Mastercard.

  5. Залишає відгук про роботу закладу.

Весь процес займає 30 секунд.

Розподіл чека

Кожен гість може вибрати і сплатити тільки ті страви, які замовляв сам. Немає необхідності оплачувати рахунок за всіх, а потім нагадувати знайомим перерахувати гроші. Коли всі гості оплатили свої страви, чек автоматично закривається в системі обліку Poster.

Платежі

Фінтех-партнер сервісу — платіжна платформа Fondy.

Завдяки співпраці з Fondy ресторани можуть легко інтегруватися з сервісом і гнучко управляти своїми грошовими потоками.

Гостям закладу більше не потрібно платити окремо за бар і кухню: платіж може проходити однієї транзакцією, а потім автоматично розподілятися на відповідні банківські рахунки закладу.

Безготівкові чайові

Офіціанту більше не потрібно ходити за своєю карткою або просити залишити на чай готівкою: гість може додати відсоток чайових при оплаті. Чайові автоматично потрапляють на розрахунковий рахунок закладу.

Миттєві відгуки

Після оплати чека гість може оцінити заклад і залишити відгук. Всі відгуки із зазначенням номера столика відправляються закладу за допомогою Telegram-бота. Якщо гостю щось не сподобається, ресторатор відразу це побачить і зможе виправити ситуацію.

QR-меню

Ресторатори можуть створити цифрове меню свого ресторану, яке разом з сервісом оплати, буде доступно за єдиним QR-кодом закладу. Меню підтримує десктопну і мобільну версію, необмежену кількість страв, онлайн-редагування, коментарі та фотографії.

Тарифи

Підключення та використання сервісу по оплаті, QR-меню, чайовим і відгукам є безкоштовним для закладів. Ресторан сплачує тільки комісію за еквайринг 2% з суми кожного рахунку. Це на 0,5% нижче, ніж при звичайній інтернет-оплаті.

Сервіс працює з будь-якими банківськими картами і рахунками гостя і ресторатора, немає необхідності заводити карту або встановлювати додаток конкретного банку.

Як підключитися до сервісу

Заклади можуть вже зараз залишити заявку на підключення до сервісу. Для цього необхідно заповнити реєстраційну форму на сайті Poster.

Сервіс оплати по QR-коду не працює як окремий додаток, його зможе використовувати ресторан, який вже працює або планує перейти на систему обліку Poster. При цьому запустити безкоштовне QR-меню може будь-який ресторатор, а не тільки клієнт Poster.

 

Роман Хомуха, засновник винного бару та магазину «Маньяна», Дніпро:

«Продукт від Poster вирішує відразу кілька «болів» гостя і ресторатора. З одного боку, гостю більше не треба махати рукою, чекати офіціанта, потім рахунок, потім термінал, можна оплатили онлайн і сміливо побігти далі у своїх справах. З іншого боку, заклад знижує навантаження на офіціантів і виключає людський фактор при розрахунку: неправильно ввів суму, закрив не той стіл, переплутав розрахунковий рахунок.

Новий сервіс прискорить ремонт або зовсім прибере технічні проблеми, які бувають з фізичними POS-терміналами. Я сильно «червонію», коли ми підходимо до гостя і говоримо, що термінал не працює, ще більше «червонію», коли просимо скинути грошей на карту. Сподіваюся, що віртуальне рішення завжди можна швидше пофіксити, ніж залишати заявку в банку і три дні чекати майстра з легким перегаром».

 

***

Довідка 

Poster — це хмарна система автоматизації для кафе і ресторанів. Одна POS-система вирішує всі питання: каса, склад, фінанси, аналітика, CRM, програмне РРО, доставка. Poster – перша хмарна система автоматизації для закладів в Україні та СНД. Компанія заснована на початку 2013 року в Дніпрі. Послугами компанії на сьогоднішній день користуються 19 000 бізнесів в 100 країнах світу.

Fondy — це платіжний сервіс, створений для великих і малих бізнесів. Підключає онлайн платежі по всьому світу, допомагає приймати оплати картами за допомогою Apple і Google Pay або будь-яким іншим зручним способом.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi