Кулінарне шоу Стенлі Туччі «У пошуках Італії» зібрало авдиторію у 1,64 млн глядачів - PostEat

пошук

Кулінарне шоу Стенлі Туччі «У пошуках Італії» зібрало авдиторію у 1,64 млн глядачів
03-03-2021 0 1266


Дебют шоу 14 лютого зібрав авдиторію у 1,52 млн. Випуск другого епізоду подивились 1,64 млн глядачів, що вивело CNN у лідери етеру в прайм-тайм. Успішний дебют визначив долю другого сезону шоу — його покажуть у 2022 році.

Прем’єра кулінарного шоу «У пошуках Італії» зі Стенлі Туччі (Stanley Tucci: Searching For Italy) відбулась у День всіх закоханих. Американський актор і гастроном Стенлі Туччі розповів про гастрономію міста Неаполь та Амальфітанського узбережжя.

Етер 21 лютого був присвячений гастрономічному життю Рима. 60-річний ведучий розповідав глядачам про знакові місця та знайомив з відомими гастрономічними діячами. Випуск 28 лютого був присвячений Болоньї.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Massimo Bottura (@massimobottura)

В межах першого сезону вийде шість епізодів (ще очікуються — Мілан, Тоскана, Сицилія). Другий сезон шоу заплановано на 2022 рік.

Рішення про фільмування другого сезону було прийнято після високих рейтингів та схвальних рецензій у ЗМІ. Наприклад, видання The Wall Street Journal назвало шоу «дивовижним».

Фото: CNN

Читайте також:

Актор фільму «Джулі та Джулія» зніметься у телешоу про кухню Італії для CNN

На Netflix з’явилось нове кулінарне шоу Crazy Delicious. І воно справді трохи божевільне

Массімо Боттура запустив в Instagram кулінарне шоу «Кухня карантину»

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi