Lavazza запустила глобальну кампанію The New Humanity - PostEat

пошук

Lavazza запустила глобальну кампанію The New Humanity
18-11-2020 0 94


В центрі художнього проєкту The New Humanity від Lavazza стоїть людина. Задача учасників кампанії — показати нове обличчя людства.

Кампанія The New Humanity створена Lavazza у співробітництві з агенцією Armando Testa. Мета кампанії — навести мости між людьми в період глобальної невизначеності, показати стійкість людей у важкі часи та вселити у людей почуття надії. Інструментами для досягнення цієї мети стануть музика, поезія, дизайн, архітектура та соціальна активність.

Одними з перших робіт в межах кампанії стали відео та календар з 12 світлинами від відомих фотохудожників.

За допомогою світлин художники розкривають своє бачення поняття «нове людство».

 

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 

 

Публикация от Lavazza (@lavazzaofficial)

Фото: Instagram / Lavazza, Instagram / Armando Testa

Читайте також:

Реклама дня: Jack Daniel’s у вишуканих і не дуже закладах — Jack для всіх

Режисер Netflix зняв фейкову рекламу Burger King у стилі політсатири

«Псується тільки натуральне»: реклама Burger King натякає на їжу конкурентів, яка зберігається роками

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi