пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
В центрі художнього проєкту The New Humanity від Lavazza стоїть людина. Задача учасників кампанії — показати нове обличчя людства.
Кампанія The New Humanity створена Lavazza у співробітництві з агенцією Armando Testa. Мета кампанії — навести мости між людьми в період глобальної невизначеності, показати стійкість людей у важкі часи та вселити у людей почуття надії. Інструментами для досягнення цієї мети стануть музика, поезія, дизайн, архітектура та соціальна активність.
Одними з перших робіт в межах кампанії стали відео та календар з 12 світлинами від відомих фотохудожників.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
За допомогою світлин художники розкривають своє бачення поняття «нове людство».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Фото: Instagram / Lavazza, Instagram / Armando Testa
Читайте також:
Реклама дня: Jack Daniel’s у вишуканих і не дуже закладах — Jack для всіх
Режисер Netflix зняв фейкову рекламу Burger King у стилі політсатири
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi