McDonald's в Швеції пропонує фанатам зіграти культовий джингл на телефоні та виграти подарункову карту - PostEat

пошук

McDonald's в Швеції пропонує фанатам зіграти культовий джингл на телефоні та виграти подарункову карту
18-01-2022 0 475


Ще в середині нульових McDonald’s випустив джингл «I’m Lovin’ It» у виконанні американського співака Джастіна Тімберлейка, який відтоді став синонімом бренду. Про це McDonald’s повідомляє на сайті.

Хоча багато людей впізнаються цю пісню, яка запам’ятовується, вони можуть не знати, що її можна відтворити за допомогою клавіатури на мобільному телефоні. Тому McDonald’s у Швеції разом із агентством-партнером Nord DDB використовує це за допомогою унікальної кампанії під назвою The Golden Number. В рамках кампанії любителям фаст-фуду пропонується зіграти мелодію на клавіатурі свого телефону та зателефонувати за номером, який вийшов.

Знайти правильну комбінацію цифр — складне завдання. Але щойно правильну послідовність знайдено, необхідно зателефонувати, щоб отримати шанс виграти подарункову карту, яку можна використати в будь-якому ресторані McDonald’s у Швеції.

«Як і багато наших бургерів, наш джингл став чимось на зразок класики. Якщо вам вдасться зіграти наш джингл на клавіатурі і набрати «золотий номер», тоді ви заслуговуєте на шанс виграти золоту карту», — сказав Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald’s.

Переможця було оголошено 14 січня.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi