Наталія Микольська розповіла про шляхи експорту зерна та аграрної продукції - PostEat

пошук

Наталія Микольська розповіла про шляхи експорту зерна та аграрної продукції
21-06-2022 0 116


Експорт зерна  і логістика ускладнені, логістика ще й дуже дорога, але український бізнес й надалі експортує. Про це повідомляє Наталія Микольська, співзасновниця та CEO у Dattalion, волонтерської організації, яка збирає найбільшу незалежну агреговану базу відео, фото, та свідків з епіцентрів війни в Україні, українська юристка, членкиня наглядової ради Укргідроенерго (заступниця Міністра економічного розвитку і торгівлі України — Торговий представник України (з 8 квітня 2015 по 22 серпня 2018), засновниця платформи SheExports та Центру Trade+ у Київській школі економіки.

“Бачу дуже багато різного обговорення на рівнях міжнародних організаці і публікацій в іноземних виданнях з посиланнямми на Єврокомісію, ООН, адміністрацію США, Уряд України (іноді). Але лише в деяких публікаціях, я не бачила думки українських аграріїв, трейдерів і логістів (найчастіше бачила фахові коментарі Alex Lissitsa — дякую). Я думаю над цим варто і можна попраюцвати разом. Наш проект Dattalion багато працює з іноземною пресою і часто отримує запити на контакти українського бізнесу, який постраждав від російської вінйи.

400 млн людей залежать від українського експорту і уже знаходяться на межі голоду. Доки ООН прогнозує голод і політичну нестабільність у світі через заблоковане українське зерно, а представник ЄС із зовнішньої політики Жозеп Боррель називає російську блокаду військовим злочином. А росія і путін і далі блокують українські порти і крадуть українське зерно”, — розповіла Наталія Микольська.

Якщо не відновити роботу портів, за прогнозами Dragon Capital, ВВП України вірогідно впаде на 30%.

За її словами, ідеальний варіант — це розблокувати хоча б частково порти в Чорному морі. Це можна зробити кількома шляхами, але всі вони передбачають залучення військових, тож поки що в умовах морської блокади працює. Тут налагоджена логістика і що важливо гроші в економіку України. 

“Проте повторю тут багато безпекових питань. І не підтверджена інформація про комісію у 25% Туреччини за посередництво і забезпечення транспортування зерна…

Тому зараз працюють:
— сухопутний шлях через Польщу
— сухопутний Румунія (можливо з портом)
— можливий маршрут через Угорщину — чи працює зараз?

Досить проблематичні шляхи:
— країні Балтії через Білорусь — як на мене NO GO!”, — додає українська юристка.

Фото: Facebook Nataliya Mykolska

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi