У топі питань, які найбільше хвилюють виробників, дистриб’юторів продуктів харчування, гравців ритейлу і HoReCa у 2024 році, — як в умовах війни, зростання витрат, зміни ланцюгів постачання і постійних відключень світла масштабуватись, безперервно виготовляти продукцію і доставляти її кінцевим споживачам. Уже 15-16 жовтня на New Food Summit, який відбудеться у Києві та онлайн, лідери agri-food-галузі розкажуть про це докладніше.
Серед спікерів події:
- Олена Вовк, співвласниця біотехнологічної компанії Enzym Group та петфуд-виробника Kormotech;
- Дмитро Зозуля, заступник СЕО МХП з M&A, голова наглядової ради фонду MHP Food Invest;
- Борис Шестопалов, засновник Volia Agri-Food Park, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group;
- Сергій Войцеховський, член ради директорів BGV Group Management;
- Євген Клопотенко, шеф-кухар, співзасновник гастрохолдингу “Інакші”;
- Юлія Аврора Огородник, гастроентузіастка, дослідниця їжі та мисливиця за трендами;
- Юлія Ковальчук, директорка зі стратегії та членкиня правління компанії “Молокія”;
- Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research;
- Соломія Кукса, комерційна директорка і членкиня правління ПрАТ «Львівський холодокомбінат»;
- Павло Лінєвич, маркетинг-директор Underwood;
- Катерина Вайдич, співзасновниця та директорка «МХП Тренд-Фудз», засновниця та співвласниця «РябChick»;
- Олександр Приходько, менеджер з розвитку аграрних ринків Програми USAID «АГРО»;
- Валерій Волков, засновник компанії “ЮГФУД”;
- Михайло Гафуров, керівник відділу роботи з клієнтами «NielsenIQ Україна»;
- Олександр Михаленок, власник компаній Hemp Factor та Hemp Café, співвласник Food Factor;
- Роман Квашенко, CEO та засновник Wanted Vegan;
- Анна Завертайло, співзасновниця мережі кондитерських Honey та пекарень «Завертайло»;
- Олег Дегтяренко, засновник Savvy Foods;
- Борис Цомая, маркетинг-директор “Нові продукти”;
- Олена Лемешко, керівниця фуд-напрямів goodwine (ТОВ “Бюро Вин”);
- Андрій Черуха, засновник Eat me at;
- Андрій Васьковець, СЕО “Терлич”;
- Віта Наконечна, засновниця компанії “БАБА PEREDALA”;
- Владислав Кириченко, співзасновник компаній “Фабрика біопродуктів” та “Санфілл”;
- Оксана Грінченко, СЕО “Асканія Фроузен Фудз”;
- Аліна Кондратенко, керівниця групи бренд-маркетингу напряму “Снекінг” МХП;
- Ірина Палько, засновниця Unrise;
- Олександр Ліпський, власник і СЕО компанії CBD.UA;
- Костянтин Меркулов, партнер компанії “Фріанна Фудз”;
- Лариса Бондарєва, заступниця голови правління Райффайзен Банку.
Панельні дискусії, які чекають на учасників New Food Summit цього року:
- «Ланцюги постачання їжі за часів блекаутів: як агріфуд-бізнес долає виклики року». Про ефективну взаємодію та «перепроєктування» всього ланцюга постачання їжі «від поля до столу» в умовах енергетичної кризи.
- «Як продуктовий ритейл адаптується до нових потреб споживача». Про потреби, очікування, тренди у поведінці й смаках споживача та продукти і сервіси, які ритейл створює у відповідь на цей запит.
- «Готова їжа та напівфабрикати: чи стануть швидкі рішення новою нормою для українців». Про нішу продуктів ready-to-eat та ready-to-cook в контексті блекаутів. Що відбуватиметься з категорією в умовах стабілізації енергетичної ситуації?
- «Стати “своїм” на міжнародних ринках: стратегії успішного просування». Про вибір стратегії виходу на міжнародні ринки та зважені інвестиції у розвиток експортного напряму.
- «Future Food: перспективи функціональної та корисної їжі в Україні». Драйвери та стопери розвитку ринку. Чого насправді хочуть споживачі від future food? І чи готові за неї платити?
- «Фінансування та інвестиції в агріфуд-сфері». Про фінансові можливості, доступні українським агріфуд-бізнесам сьогодні. Зміна інвестиційних стратегій: як зараз інвестори оцінюють бізнес та ухвалюють рішення про інвестування?
- «Як перезапустити ринок хлібних виробів». Як Україні стати помітним гравцем на світовому ринку хліба та хлібопродуктів? Обговоримо рішення та систему взаємодії, які приведуть до створення українських конкурентоспроможних продуктів —– борошна, замороженого тіста, пасти та хліба.
- «Трансформація у HoReCa». Як HoReCa перепаковує свої бізнес-моделі та що дає можливість залишатись закладам конкурентоспроможними? Зміна форматів, нові фуд-рішення та стратегії обслуговування.
- «Шлях крафтових виробників в Україні». Як маленьким крафтовим виробникам стати на полицю великих ритейл-мереж, отримати вигідні умови реалізації та масштабувати бізнес?
У межах події також відбудеться сесія стартап-пітчингу з презентацією найцікавіших стартапів у foodtech-секторі, нетворкінг з потенційними партнерами та інвесторами. В EXPO-зоні учасники зможуть наочно побачити проривні рішення для агро- та фуд-галузей, а у NEW FOOD BAR особисто продегустувати інноваційні продукти.
Згідно зі статистикою минулого року, 37% аудиторії New Food Summit — власники, співвласники, CEO та заступники директорів компаній з агріфуд-індустрії. Це свідчить про великий потенціал події для пошуку та обговорення системних рішень, які можуть змінити одразу декілька ринків. Щоб бути залученим до створення нової агріфуд-екосистеми і не пропустити нові можливості, які створює кооперація різних гравців — від агрохолдингів, переробників і виробників до дистрибʼюторів, ритейлу та HoReCa, — долучайтесь до New Food Summit. Реєстрація за найкращими умовами — за посиланням: https://bit.ly/47ouRO8
Організатор події — компанія IdeasFirst. Генеральний партнер — Volia Agri-Food Park. Інтелектуальний партнер — Enzym Group. Стратегічний партнер — МХП. Офіційні партнери — Київстар Бізнес і Raiffeisen Bank. Партнери — GEA — engineering for a better world та HD-Group.
Текст та фото надані партнером.
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.
Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi