Путівник по рослинній кухні для ресторанів та кафе - PostEat

пошук

Путівник по рослинній кухні для ресторанів та кафе
22-01-2020 0 477

Партнери

Автор


Кампанія Здорово Їмо розробила путівник по рослинній кухні для ресторанів та кафе. Метою кампанії Здорово Їмо є підтримка, впровадження та промоції рослинних продуктів та страв у виробників продуктів харчування, мереж роздрібної торгівлі та власників ресторанів.

Більшість людей, що зменшують споживання тваринних продуктів — це молоді люди віком від 18 до 29 років. У цій же віковій категорії все більше людей, які повністю відмовляються від продуктів тваринного походження (веганство), порівняно зі старшим поколінням.

Серед тих, хто споживає тваринні продукти, більше 3 мільйонів українців свідомо зменшують кількість м’яса в своєму раціоні. Світ змінюється, а разом з ним змінюються й наші харчові звички. Велика кількість людей в Україні та у всьому світі зменшують кількість споживання м’яса або вирішують перейти на рослинну дієту. Можливо це культурна революція, можливо — природна зміна речей. Точно можна сказати, що змінюється не лише наповнення наших холодильників, але й весь спосіб життя.

Мета цього порадника для кухарів, персоналу ресторанів та менеджерів – показати, на- скільки цікавим і смачним може бути приготування рослинної їжі, базоване як на легкодоступних сезонних продуктах, так і на щоразу цікавіших замінниках традиційних молочних, м’ясних та яєчних продуктів. Це велика доза істотних знань та натхнення, які ви можете використати для розвитку Вашого власного ресторану. 

Введення в меню рослинних опцій принесе неабияку користь іміджу закладу, адже

введення рослинних страв ідеально вписується у концепцію соціально відповідального бізнесу – цим простим жестом ви доводите, що ви піклуєтесь про здоров’я гостей, що ви поважаєте їх вибір їжі, а також дбаєте про навколишнє середовище. Дослідження проведені «The Veganizers» доводять, що введення рослинних страв у меню призведе до збільшення кількості згадок і публікацій, які стосуються Вашого ресторану у мас-медіа. 

На прикладах ресторанів, які вже ввели в меню рослинні позиції, відповідно уклали меню, здійснили рекламні кроки, можна побачити, що ця зміна є вигідною з огляду на зростання обороту і кількості нових гостей.

Безкоштовно завантажити порадник можна за посиланням

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi