пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
1 жовтня компанія Brown-Forman розпочала глобальну рекламну кампанію віскі Jack Daniel’s під гаслом Make it Count. Мета кампанії — розширити цільову аудиторію та знайти нових споживачів «Джека».
У компанії кажуть, що гасло Make it Count слід розуміти, як заклик жити на повну та насолоджуватись кожним моментам. Друга складова ідеї Make it Count — спілкуватись із споживачами там, куди вони люблять ходити. Незалежно від того, це вишуканий ресторан чи демократичний паб.
Очікується, що це буде перша глобальна кампанія бренду віскі такого масштабу. До розробки реклами долучились агенції Ian Pons Jewell та Energy BBDO.
Today @JackDaniels_US officially debuts “Make It Count,” their first global creative platform! With the launch of the film “First Timers,” the iconic Tennessee whiskey brand celebrates its global audience. For more details, @Forbes breaks it down: https://t.co/CsP5W8oNnF
— Energy BBDO (@energybbdo) October 1, 2020
Згідно з коментарем віце-президента та глобального бренд-директора Jack Daniel’s, Метта Блевінса (Matt Blevins) виданню Forbes до створення кампанії долучилась й команда з України.
Фото: jackdaniels.com
Читайте також:
Jack Daniel’s випустив коктейлі у жерстяних банках
Креативная реклама от Stella Artois
Diageo випустила першу світову рекламу горілки Smirnoff за останні 25 років
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi