Реклама дня: Jack Daniel's у вишуканих і не дуже закладах — Jack для всіх - PostEat

пошук

Реклама дня: Jack Daniel's у вишуканих і не дуже закладах — Jack для всіх
05-10-2020 0 2195


1 жовтня компанія Brown-Forman розпочала глобальну рекламну кампанію віскі Jack Daniel’s під гаслом Make it Count. Мета кампанії — розширити цільову аудиторію та знайти нових споживачів «Джека».

У компанії кажуть, що гасло Make it Count слід розуміти, як заклик жити на повну та насолоджуватись кожним моментам. Друга складова ідеї Make it Count — спілкуватись із споживачами там, куди вони люблять ходити. Незалежно від того, це вишуканий ресторан чи демократичний паб.

Очікується, що це буде перша глобальна кампанія бренду віскі такого масштабу. До розробки реклами долучились агенції Ian Pons Jewell та Energy BBDO.


Згідно з коментарем віце-президента та глобального бренд-директора Jack Daniel’s, Метта Блевінса (Matt Blevins) виданню Forbes до створення кампанії долучилась й команда з України.

Фото: jackdaniels.com

Читайте також:

Jack Daniel’s випустив коктейлі у жерстяних банках

Креативная реклама от Stella Artois

Diageo випустила першу світову рекламу горілки Smirnoff за останні 25 років

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi