Ресторан у Японії посадив за столи плюшевих капібар, щоб забезпечити соціальну дистанцію - PostEat

пошук

Ресторан у Японії посадив за столи плюшевих капібар, щоб забезпечити соціальну дистанцію
27-05-2020 0 1128


Ресторан на території зоопарку Ізу-Шаботен (Izu Shaboten Zoo) придумав, як допомогти гостям зберігати соціальну дистанцію. У залі гостей за столами зустрічають іграшкові капібари, які нагадають — відпочивати не заборонено, але із дотриманням безпечної відстані одне від одного.

Окрім іграшкових капібар за столи посадили жирафу, вогняну лисицю, панду та тигра. Персонал працює у захисних щитках та рукавичках, а гостям пропонують безкоштовні маски та засоби для дезінфекції.


Зоопарк відомий тим, що у 1982 році почав робити гарячі ванни для капібар з Південної Америки, щоб вони не мерзли взимку у Японії. Процедура стала популярною серед туристів.

Фото: Twitter chacha0rca

Сподобався матеріал? Підтримай нас донейтом на Patreon, щоб читати більше!

Читайте також:

Фігури гостей з картону та фоновий шум: ресторан в Австралії відтворив атмосферу повної посадки

Ресторан у Бангкоку посадив за столи плюшевих панд, щоб гості дотримувались дистанції

У США відкриють мішленівський ресторан з манекенами, щоб гостям не було самотньо

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi