пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа продовольчих супермаркетів «Сільпо» продовжує демонструвати, що означає дійсно якісний маркетинг, який крокує в ногу з актуальними інфоприводами.
“Якщо збираєтесь у Київ на Щекавицю, то ми поряд. Місця вистачить всім”, — йдеться в дописі.
А на фото напис такий: “Не бійтесь черг біля Щекавиці, в нас аж 16 кас”.
Український підприємець та інвестор Денис Довгополий також не залишився осторонь цього допису. Він відреагував так: «А маркетинг в Сильпо хорош!».
Нагадаємо, 22 вересня на погрози путіна застосувати ядерну зброю по території України соцмережами прокотилась бурхлива реакція. Однією з «ідей» було провести оргію в центрі Києва на горі Щекавиця. Цю інформацію вперше опублікувала в пості у Twitter Наталія Піскова. Ця тема відразу стала дуже обговорюваною.
Фото: Facebook Сільпо
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi