пошук
Анастасія Абрамова
Автор
пошук
Анастасія Абрамова
Автор
Через пандемію велика кількість напрямів для здійснення польотів різко зменшилась, та все ще продовжує залишатись на низькому рівні. Сінгапурські авіалінії придумали як використати літаки, які наразі простоюють та не можуть здійснювати перевезення — вони перетворили їх на ресторани.
Фото: Singapore airlines
Літак Airbus A380 залишається стояти в аеропорту Чангі, а саме тому всі охочі можуть забронювати собі місце разом з вишуканим обідом. Авіакомпанія поки не повідомила точну ціну за кожен прийом їжі у цьому унікальному ресторані, проте зазначила, що відвідувачі зможуть самі обрати клас кабіни.
До меню додали деякі фірмові страви авіакомпанії: лобстер-термідор, а також набір страв з меню місцевого фаворита Peranakan, яке було розроблене відомим сінгапурським кухарем Шермаєм Лі. Відвідувачі також отримають два безкоштовні алкогольні напої.
Фото: Singapore airlines
Але для тих, хто не в змозі відвідати аеропорт в Чангі, була розроблена спеціальна послуга — доставка сервісу “Послуги консьєржа для кабінного екіпажу” прямо до ваших дверей. Усім охочим буде наданий вибір з десяти тематичних меню, до яких входитимуть страви першого класу. До їжі також додадуть пляшку вина чи шампанського.
Головна фото: Facebook Singapore airlines
Читати ще:
KFC відмовилася від слогану «Пальчики оближеш» через пандемію
У Х’юстоні клієнт ресторану залишив $9400 чайових, щоб підтримати заклад в пандемію коронавіруса
Чому Starbucks робить акцент на передмістя
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi