Стартап OVO: як на доставку овочів і фруктів отримати $150.000 інвестицій? - PostEat

пошук

Стартап OVO: як на доставку овочів і фруктів отримати $150.000 інвестицій?
16-03-2021 0 783

Партнери

Автор


Український проект з доставки свіжих продуктів OVO в рамках першого раунду інвестування привернув $150 000. 

Успішний стартап привернув увагу фонду TA Ventures і клубу приватних інвесторів ICLUB, які й зробили фінансове вливання в проект.

 

Чому саме OVO?

Сервіс доставки овочів та фруктів OVO стартував навесні 2020 року. З початком карантину Роман Мелкумов та Степан Зіняк, власники маркетингового агентства Bluocean, запустили новий, перспективний проект.

Купівля свіжих фруктів та овочів у супермаркетах стала нетільки незручною, але й небезпечною: покупці торкаються товару руками, вибір значно гірше, ніж є на складах, а сам похід в магазин, процес вибору і покупки продуктів вимагає багато часу та зусиль. Тим часом, OVO пропонує доставку кращих продуктів до дверей квартири.

«Ми запустили сервіс у розпал карантину, й розвивали його за рахунок оборотних коштів, – згадує один із засновників OVO Роман Мелкумов. – Так як бізнес з першого дня був прибутковим, ми думали про бізнес-кредит, але познайомилися з Андрієм Федоровим – і він запропонував стати партнером у нашій компанії».

 

Pre-seed раунд у деталях

Після партнерства з Федоровим, влітку 2020 року стартапом OVO зацікавився фонд TA Ventures. У результаті переговорів, проект привернув інвестиції Фонду спільно з клубом приватних інвесторів ICLUB.

«OVO – компанія з унікальною моделлю, – ділиться враженнями партнер TA Ventures Олег Маленков. – Команда взяла краще від моделі HelloFresh, і додала до неї доставку протягом години. Фокус OVO – продукти, за якими ми найчастіше ходимо до магазину біля будинку або супермаркету. Всього за кілька місяців після інвестиції команда збільшила місячну виручку в п’ять разів, та відкрила перший дарк-стор».

У 2020 році сервіс OVO став другим після Liki24 українським проектом, який привернув фінансові вливання від фонду TA Ventures і клубу ICLUB.

«OVO і Liki24 доводять, що навіть криза не заважає хорошим компаніям залучати інвестиції, – стверджує керуючий партнер ICLUB у Києві Ігор Перція. — Ці два стартапи викликали найбільше інтересу від інвесторів усередині нашого клубу, що є індикатором попиту на українські продукти серед локальних інвесторів».

До кінця 2021 року творці стартапу OVO планують закріпити свою лідерську позицію на ринку доставки свіжих продуктів, а крім того – відкрити в Києві до п’яти нових дарк-сторів. Тому до кінця березня OVO залучить ще один раунд інвестування.

Текст та фото надані OVO.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi