Tork допомагає ресторанам відповідати очікуванням гостей - PostEat

пошук

Tork допомагає ресторанам відповідати очікуванням гостей
05-04-2021 0 1129

Партнери

Автор


Через COVID-19 очікування споживачів щодо гігієнічних стандартів в ресторанах і кафе різко зросли. Це означає, що кожна деталь зараз як ніколи важлива. Щоб зробити ресторани більш безпечними, бренд Tork, що належить компанії Essity, пропонує лінійку диспенсерів для серветок Tork Xpressnap — повністю закрита конструкція захищає серветки від бруду і бризок і забезпечує високий рівень гігієни.

Згідно з недавнім опитуванням Essity Essentials Initiative Survey 2020-2021, у 6 з 10 осіб підвищилися очікування від гігієнічних стандартів в ресторанах і кафе після початку пандемії COVID-19. Крім того, 42% споживачів кажуть, що вони не відчувають себе в безпеці при відвідуванні ресторанів і кафе. Менеджери цих закладів шукають інформацію і рішення, які допоможуть розвіяти страхи і побоювання гостей.

Традиційно багато ресторанів швидкого обслуговування тримали серветки у відкритих серветницях  або кошиках. Це не тільки призводило до великої кількості відходів, оскільки гості брали більше серветок, ніж їм потрібно, а й підвищувало ризик перехресного забруднення — люди могли торкатися серветок, але не забирати їх. У недавньому опитуванні майже 8 з 10 споживачів заявили, що вони відчувають себе в більшій безпеці, використовуючи закритий диспенсер для серветок, а не стандартні кошики або серветниці[1].

«Наші дані вказують на те, як важливо вирішити проблему громадського неспокою з приводу гігієнічних стандартів. Ресторани не можуть нехтувати ні однією деталлю в прагненні залучити гостей, незалежно від того, чи вони обідають в ресторанному залі, замовляють їжу на винос або користуються доставкою»,говорить Алекс Товар, директор з управління продуктами в підрозділі «Асортимент для декору столу» компанії Essity.

У міру того, як зростає інформованість людей в питаннях гігієни, зростає й інтерес споживачів до сервісів доставки і готових страв на винос. Дані показують, що, наприклад, 40% американських споживачів, швидше за все, віддадуть перевагу цім варіантам, навіть якщо можна пообідати в самому залі ресторану або кафе[2]. Дослідження вказують, що ця нова споживча поведінка збережеться на довгий час.

Щоб задовольнити потреби широкого спектра ресторанів швидкого харчування, Tork Xpressnap Fit був доданий в лінійку Tork Xpressnap в 2020 році. Система Tork Xpressnap Fit — це ідеальне рішення для незалежних ресторанів і невеликих мереж. Компактний розмір диспенсера економить місце на столах і прилавках, а механізм полістового відбору робить подачу серветок зручною і швидкою. До того ж диспенсер легко очищати і перезаправлять, тепер персонал витрачає менше часу на рутинні завдання.

«Асортимент Tork Xpressnap — це відмінне рішення, яке допомагає ресторанам підтримувати високий рівень гігієни і зберігати довіру гостей. Нещодавно на нашому офіційному сайті ми також створили новий розділ з матеріалами програми «Відповідайте новому стандарту гігієни». Там ви можете знайти безкоштовне керівництво Back to Business, яке включає поради з гігієни спеціально для індустрії громадського харчування, а також інформацію про те, як серветки допомагають підтримувати гігієнічну середу в кафе і ресторанах. Тим, хто хоче отримати ще більше інформації, я б рекомендував відвідати сторінку нашої програми «Дотягнутися до зірок» з порадами, як підтримувати гігієну в «нової реальності»»,сказав Алекс Товар, директор з управління продуктами в підрозділі «Асортимент для декору столу» компанії Essity.

Щоб завантажити безкоштовні матеріали і дізнатися більше про те, як Tork допомагає бізнесу відповідати новому гігієнічному стандарту, відвідайте сайт: https://www.tork.ua/torkcampaigns/corona-virus

Для менеджерів ресторанів, які хочуть дізнатися більше, є спеціальний ресурс: https://www.tork.ua/hihiyena/yakisna-hihiyena/tork-clean-care

Для отримання додаткової інформації про лінійку Tork Xpressnap відвідайте сайт: https://www.tork.ua/torkcampaigns/tork-xpressnap-fit

Про дослідження Essity Essentials Initiative Survey 2020-2021

За допомогою глобального веб-опитування, що проводиться раз на два роки, Essity збирає дані приблизно від 15 000 респондентів в 15 країнах у віці від 16 до 85 років. Недавнє опитування Essity Essentials Initiative охоплює широкий спектр тем: сталий розвиток, гігієна в громадських місцях, нетримання, менструація і стигматизація цих тем в суспільстві. Це дослідження висвітлює поведінку людей і їх відношення до широкого кола питань, пов’язаних з гігієною і здоров’ям. Польові дослідження проводилися з грудня 2019 року по січень 2020 року і були доповнені в липні 2020 року. Респонденти з 10 країн відповіли на питання про гігієну і охорону здоров’я під час пандемії COVID-19.

Щоб ознайомитися з дослідженням, будь ласка, відвідайте: http://reports.essity.com/2020-21/essentials-initiative-survey/

Про торгову марку Tork®

Торгова марка Tork пропонує професійну гігієнічну продукцію і послуги своїм клієнтам, серед яких — ресторани, заклади охорони здоров’я та освіти, офіси і промислові підприємства. Асортимент продукції включає диспенсери, паперові рушники, туалетний папір, мило, серветки, а також матеріали для протирання та очищення для професійних кухонь і промислових об’єктів. Завдяки своїм знанням в області гігієни, а також функціональному дизайну та екологічності продукції ТМ Tork змогла стати одним з важливих гравців ринку. Tork — міжнародна марка Essity та надійний діловий партнер для клієнтів в 80 країнах. Щоб бути в курсі останніх новин і новинок від Tork, відвідайте сайт www.tork.ua

 

Про компанію Essity в Україні

Компанія «ЕССІТІ Україна» (Essity Ukraine LLC) — уповноважений представник міжнародної компанії Essity, на території України працює з 1997 року і представляє продукцію п’яти торгових марок: Libero, Libresse, Tena, Zewa і Tork.

В українському підрозділі компанії працюють близько 75 співробітників.

Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті: www.essity.com

[1] Опитування, проведене компанією Technomic в липні 2020 року в США за участю 1000 респондентів.

[2] Опитування, проведене компанією Technomic в травні 2020 року в США за участю 700 респондентів.

 

Текст та фото надані Tork.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi