У Китаї оголосили бойкот KFC через іграшки - PostEat

пошук

У Китаї оголосили бойкот KFC через іграшки
18-01-2022 0 842


Впливова Китайська асоціація споживачів закликала бойкотувати мережу ресторанів KFC. Близька до держави громадська організація визнала неприйнятною акцію мережі швидкого харчування, в рамках якої KFC продає колекційні іграшки з наборами їжі, і виступила проти неї. Про це йдеться в повідомленні організації.

Асоціація вважає, що акція негативно впливає на суспільство та сприяє збільшенню харчових відходів, оскільки багато китайців купують набір виключно заради колекційних іграшок, викидаючи їжу.

KFC запустила акцію спільно з китайським виробником іграшок Pop Mart, на честь 35 років роботи мережі ресторанів у Китаї. Компанія використовувала обмежений тираж колекційних іграшок і продавала їх у blind box коробках. Тобто яка саме іграшка з колекції випаде — не видно.

У заяві Китайської асоціації споживачів йдеться, що через акцію компанії, відвідувачі ресторану скуповують набори їжі в «нерозумних і надмірних» кількостях, що «суперечить громадському порядку, моральності та духу закону».

Один з покупців витратив 10494 юані (понад 46 тисяч грн) на понад 100 наборів їжі за один раз, щоб зібрати колекцію іграшок. Також відвідувачі KFC купували набори для інших, щоб ті віддавали їм іграшки, або купували набори та викидали їжу.

Фото: Twitter Varette1

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi