У «потворну» їжу інвестували $15,3 млн - PostEat

пошук

У «потворну» їжу інвестували $15,3 млн
12-12-2019 0 1770

Стартап з продажу «потворної» їжі FoodMaven залучив $15,3 млн інвестицій від фонду Tao Capital з Сан-Франциско. Компанія продає продукти непоказного зовнішнього вигляду готелям та ресторанам зі знижкою до 50%.

Старпат FoodMaven заснований 2015 року. Його головна ідея —  продавати відбраковані та нестандартні продукти закладам громадського харчування зі знижками. Всього в асортименті компанії понад 500 видів продуктів, включаючи фрукти та овочі.

В США це не єдиний стартап, який працює з «потворними» продуктами. Інші приклади — Misfits Market, який продає фермерські продукти боксами зі знижкою до 50%, Full Harvest, покликаний знизити харчові відходи та студентський стартап Imperfect Produce, який доставляє покупцям некрасиві фермерські овочі зі знижкою.

Не всі у захваті від ідеї продажу «потворних» продуктів. Наприклад, дослідниця аграрних проблем та колишня фермерка Сара Тейбер (Dr Sarah Taber) висловилася проти продажу нестандартних продуктів, — «Це шкодить компаніям, які продають нормальну їжу. Некрасиві продукти не мають пропадати, але їх краще роздавати у їдальнях для бідних».

Втім у стартапів з «порятунку» некрасивих овочі та фруктів більше прихильників, ніж противників. Їх товар має попит там, де зовнішній вигляд не так важливий — для приготування супів, пюре, джемів тощо. Фермерам вигідно продавати відбраковані товари зі знижкою, ніж викидати їх.

Фото: Misfits Market

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi