пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Стартап з продажу «потворної» їжі FoodMaven залучив $15,3 млн інвестицій від фонду Tao Capital з Сан-Франциско. Компанія продає продукти непоказного зовнішнього вигляду готелям та ресторанам зі знижкою до 50%.
Старпат FoodMaven заснований 2015 року. Його головна ідея — продавати відбраковані та нестандартні продукти закладам громадського харчування зі знижками. Всього в асортименті компанії понад 500 видів продуктів, включаючи фрукти та овочі.
В США це не єдиний стартап, який працює з «потворними» продуктами. Інші приклади — Misfits Market, який продає фермерські продукти боксами зі знижкою до 50%, Full Harvest, покликаний знизити харчові відходи та студентський стартап Imperfect Produce, який доставляє покупцям некрасиві фермерські овочі зі знижкою.
Не всі у захваті від ідеї продажу «потворних» продуктів. Наприклад, дослідниця аграрних проблем та колишня фермерка Сара Тейбер (Dr Sarah Taber) висловилася проти продажу нестандартних продуктів, — «Це шкодить компаніям, які продають нормальну їжу. Некрасиві продукти не мають пропадати, але їх краще роздавати у їдальнях для бідних».
Втім у стартапів з «порятунку» некрасивих овочі та фруктів більше прихильників, ніж противників. Їх товар має попит там, де зовнішній вигляд не так важливий — для приготування супів, пюре, джемів тощо. Фермерам вигідно продавати відбраковані товари зі знижкою, ніж викидати їх.
Фото: Misfits Market
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi