пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Аналітики організації International Wine and Spirit Research (IWSR) звітують про перше падіння продажу вина у США з 1994 року. За підсумками 2019 року було продано на 0,9% напою, ніж за минулий рік.
Падіння продажів пов’язують зі зміною типового портрета споживача вина у США: на зміну бебі-бумерам прийшли мілленіали. Зменшення споживання зафіксовано вперше з 1994 року.
Відмінності споживання вина мілленіалами:
• перевага віддається менш алкогольним або безалкогольним напоям (кава, чай, газована вода тощо);
• скорочення споживання через піклування про здоров’я;
• бажання отримати нові враження переважає над бажанням спробувати рейтинговий напій;
• відкритість новим напоям і смакам, легкий перехід від одного типу алкоголю до іншого.
How millennials are changing wine https://t.co/MwuN5SkDir
— The Wall Street Journal (@WSJ) December 24, 2015
Аналітики також додають, що разом з вином американці стали менше пити пиво (-2,3%) та сидр (-3,8%), але міцні алкогольні напої та готові до вживання алкогольні напої в банках продемонстрували ріст попиту (+2,3% та +49,7%).
Загальний рівень споживання алкоголю в США зріс на 0,3% у 2019 році.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi