Вчені: достатньо кількох негативних відгуків, щоб суттєво знизити шанси на успіх нового закладу - PostEat

пошук

Вчені: достатньо кількох негативних відгуків, щоб суттєво знизити шанси на успіх нового закладу
28-07-2020 0 452


Вчені з’ясували, що заклади, які популярні на сайтах з відгуками стають ще популярнішими, а кількох негативних оцінок на старті ресторанного проєкту достатньо, щоб погіршити його перспективи.

Дослідження підгодувала група вчених під керівництвом доценту кафедри міського та регіонального планування Університету штату Огайо (city and regional planning at The Ohio State University) Ясукі Мотоями (Yasuyuki Motoyama).

Вчені проаналізували відгуки 3000 закладів за травень 2019 року у штаті Огайо на сайтах Yelp та Tripadvisor. Аналіз рейтингів та відгуків показав, що заклади з меншою кількістю відгуків на сайтах мають більшу ймовірність низького рейтингу.

Чим більше відгуків має заклад, тим вищий у нього середній рейтинг. Тобто популярні заклади стають ще популярнішими. Якщо перші оцінки закладу негативні, то вони стримують інших гостей від візиту і заклад має меншу кількість відгуків та низький середній рейтинг.

Вчені вважають, що в той час, як сайти з відгуками вважають свої рейтинги неупередженими результати дослідження показують іншу картину — кілька суб’єктивних оцінок можуть вплинути на успіх чи провал проєкту. Автори дослідження припускають, що можливо більш справедливим було б приховування оцінок, поки заклад не отримає, наприклад, 10 відгуків для об’єктивності.

Фото: Unsplash

Вже понад три роки ми розповідаємо вам про світ гастрономії. Будемо вдячні за підтримку на Patreon!

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi