пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа бургерних Neat Burger, яку декілька років назад відкрили пілот Mercedes Льюїс Хемілтон і його партнери, завершила раунд залучення додаткових інвестицій під керівництвом SoftBank, зібравши ще 7 мільйонів доларів. Виходячи з цієї суми ринкова оцінка всього бізнесу досягла $70 мільйонів. Повідомляє green queen.
Neat Burger відома тим, що виробляє виключно бургери і іншу їжу без використання продуктів тваринного походження. Сам Хемілтон є також веганом.
Зараз мережа складається з п’яти точок в Лондоні. Нові інвестиції дозволять до кінця 2022 року збільшити число ресторанів до 19, а також відкрити ще 16 пунктів доставки. Крім того, партнер Хемілтона Райан Бішті пообіцяв, що незабаром фірмові бургери на основі соєвого білка з’являться і в британських супермаркетах.
Зазвичай таке залучення додаткових інвестицій означає, що частки колишніх власників, включаючи і Хемілтона, знижуються, однак шляхом зростання ціни компанії в грошовому вираженні всі залишаються у виграші. Яка частка саме Хемілтона в ресторанному бізнесі невідомо, але в британській пресі фігурують слова одного з партнерів, що вона «значна».
Фото: Neat Burger
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi