Все буде українська: як діяти у разі порушення вашого права на обслуговування державною мовою - PostEat

пошук

Все буде українська: як діяти у разі порушення вашого права на обслуговування державною мовою
15-01-2021 0 1353


Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь нагадав, що відповідно до статті 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, з 16 січня 2021 року всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою.

«У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був  — обслуговування має бути українською. Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою«, — наголосив Тарас Кремінь.

Також Уповноважений із захисту державної мови опублікував пам’ятку, як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене:

  1. Спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою.
  2. У разі відмови працівника, звернутись до керівництва закладу або на «гарячу лінію» установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.
  3. У разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб’єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб’єкта).
  4. Подати скаргу до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua або заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого www.mova-ombudsman.gov.ua 
  5. У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб’єкт/працівник суб’єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендуємо також додати докази на підтвердження.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається. Скарги подаються Уповноваженому протягом шести місяців з дня виявлення заявником порушення.

⚠⚠⚠Як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене: 1️⃣Спробувати владнати…

Опубликовано Уповноважений із захисту державної мови Вторник, 12 января 2021 г.

Нагадуємо, Верховна Рада України 25 квітня 2019 року ухвалила закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної», який регулює функціонування і застосування української мови як державної у сферах суспільного життя. Дія цього Закону не поширюється на сферу приватного спілкування та здійснення релігійних обрядів.

Читайте також:

Michelin назвав борщ російським і вибачився

У КМДА назвали вимоги до продажу їжі та напоїв у МАФах

У Pizza Veterano показали як відповідально ставляться до доставки піци

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi