пошук
Наталія Парапан
Автор
пошук
Наталія Парапан
Автор
Синьо-жовті кольори, поворот у бік поп-культури та побудова емоційного звʼязку зі споживачем. Бренд «Яготинський» запускає йогурти та молочні коктейлі зі смурфиками для дітей, але здається робить ставку на ностальгію дорослих.
Нова лінійка молочних продуктів, це просто ще один продукт із героями мультфільму чи стратегічний маркетинг в стилі «смак, що продає»?
Давайте розбиратись!
Більше, ніж просто йогурт
Покоління міленіалів, ви вже виросли і хочете кормити своїх дітей якісними продуктами?
В цьому випадку поєднання ретро-франшизи зі смурфами і запиту на корисне дитяче харчування — вдала ідея. Теоретично такий підхід може влучити в серденько потрібної аудиторії. Якщо пропонувати сучасним батькам не просто харчову новинку, а використати потужний психологічний гачок, це може мати ефект.
Бренди дійсно вже давно «не просто про продукт», вони намагаються продавати історії, які чіпляють за живе. Власне, в даному випадку, вибір зупинили на смурфиках, які супроводжували дитинство багатьох нинішніх батьків. Чому б ні? Класна ідея!
Ми розпитали «Яготинський» про їх новий запуск.
«Ми створили продукт, який приноситиме дітям радість і задоволення. Співпраця з брендом «Смурфи» дозволила нам поєднати високу якість молочних продуктів ТМ «Яготинське» з чарівним світом улюблених дитячих персонажів.
Разом зі смурфами маленькі споживачі навчаються дружби, поваги, толерантності, командного духу», — розказала нам Наталя Гринь, маркетинг-директор Групи компаній «Молочний альянс».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Локальна гастрономія і глобальні герої
Українські продукти очевидно адаптуються до рівня та вимог сучасного ринку. В тому числі дивляться як працюють міжнародні колеги та які стратегії використовують. Що на нашу думку є правильним – гнучкість, адаптація та прийняття до уваги сучасних тенденцій, має добре спрацювати.
Вийшла цікава колаборація локального бренду з глобальним брендом. Раніше подібні (ліцензовані) персонажі здебільшого з’являлися у великих міжнародних брендах, а зараз у українського виробника.
Окрім того «Яготинський» заявляє про використання локального молока, справжніх фруктових наповнювачів і пробіотиків, що є додатковою перевагою та, по суті, вже необхідністю на ринку, де актуальне свідоме споживання.
Ми детальніше розпитали у «Яготинського» про склад та користь новинок:
«Нові продукти розроблені з урахуванням потреб дитячого організму в кальції та корисних бактеріях. Зокрема, йогурти містять натуральні фруктові та ягідні наповнювачі й корисні пробіотики, які зміцнюють імунну систему дітей. Коктейлі, виготовлені з натурального молока, забезпечують організм дитини додатковим кальцієм для зміцнення кісток і зубів».
Лінійка йогуртів «Смурфи» має три смаки — з полуницею, з персиком, з манго та соком маракуйї.
А молочні коктейлі зробили у трьох варіантах — вершковий пломбір, карамель, бабл-гам.
До речі, у 2025 році планується вихід нового фільму про смурфів.
Було б круто, аби співпраця «Яготинського» з цією франшизою була початком великої історії, а смурфики стали амбасадорами українських продуктів на глобальному рівні? Правда?
Фото: «Яготинський»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi