Як картинки в Instagram впливають на наші харчові уподобання - PostEat

пошук

Як картинки в Instagram впливають на наші харчові уподобання
13-01-2022 0 178


У соцмережах регулярно натрапляєш на описи і фотографії страв, але наскільки це здатне вплинути на наші реальні харчові звички та уподобання? Чи змінюються вони через картинки в Instagram?

Зайдіть в Instagram, Twitter або Facebook, і картинки бездоганно приготовлених та сервірованих страв будуть виникати одна за одною. Про сильний вплив смаку та запаху їжі відомо всім. Але чи мають таку ж силу візуальні зображення страв?

Звичайно, на наш вибір, що б з’їсти, впливають інші люди, особливо близькі. Як показало дослідження, чим тісніші стосунки, тим їхня дія істотніша.

«Вплив сигналів, одержуваних у процесі прямого спілкування, залежить від того, з ким ми маємо справу, — каже автор дослідження, професор медицини та епідеміології університету Еморі в Атланті (США) Сольвейг Аргесеану. — Важливо, як ми співвідносимо себе з конкретною людиною. Якщо вважаємо його привабливим і популярним, то схильні брати з нього приклад”.

Чужий приклад здатний спонукати нас їсти більше або схилити до здорового харчування.

На наші харчові уподобання впливають і візуальні образи. Смажене м’ясо, рідкий яєчний жовток і розплавлена моцарела, які виглядають апетитно.

«Є багато доказів того, що вид їжі здатний пробуджувати апетит», — зауважує професор психобіології Бірмінгемського університету Сьюзен Хіггс. 

Соціальні мережі – це таке місце, де візуальні та соціальні підказки зливаються. Якщо ваші друзі регулярно розміщують пости про їжу, то скоріше всього ви рано чи пізно спробуєте її. Дослідження доводять, що соцмережі впливають на наше сприйняття їжі.

«Якщо всі ваші знайомі будуть розміщувати фото самих себе, на яких їдять фастфуд, ви почнете сприймати це як норму», — каже Сьюзен Хіггс.

За даними дослідження, людям найбільше подобаються зображення фастфуду, а також жирних страв. Вони найбільше сприяють виділенню дофаміну, гормону, який активізує мозкові центри задоволення.

«Еволюційна психологія вчить, що нам приємно бачити таку їжу», – каже професор канадського Університету Сент-Мері Ітан Пенсер.

Вплив соціальних мереж на харчові звички непокоїть вчених. Мережі влаштовані так, що видають насамперед той контент, який має попит. Тобто чим більше люди будуть переглядати картинки із зображенням шкідливої ​​їжі, тим більше їх з’являтиметься.

«Спостерігається зворотний взаємозв’язок. Виробники контенту орієнтуються на кількість переглядів, щоб залишатися конкурентоспроможними, а люди, бачачи більше нездорової їжі, виробляють у себе відповідний смак», — пояснює він.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi