Ольга Мельник, засновниця українського
бренду здорової їжі Eki-Neki із Черкаської області, маючи майже 20-річний досвід в корпоративному бізнесі, 4 роки тому вирішила кардинально змінити професійну сферу та започаткувати власний бізнес. Опис бізнес-ідеї полягав у наступних тезах: продукт з категорії здорового харчування, місцева сировина, імпортозамінник чи інноваційний продукт, експортний потенціал та потенціал для виробництва органічного продукту.
Так, компанія започаткувала перше в Україні виробництво снеків з безглютенових круп (кукурудзи, рису, гречки), що є здоровою альтернативою картопляним чіпсам, бо вони смачні, хрумкі, але не містять жодних підсилювачів смаку чи консервантів, збагачені оливковою олією extra-virgin та натуральними спеціями.
За роки існування бізнесу було багато цікавих моментів. Перші перемовини та вивчення попиту на продукт робили ще до того, як придбали виробниче обладнання. На замовлення, закордонний виробник з української сировини виготовив напівфабрикати, з яких на виробничих потужностях партнера команда експериментувала з рецептами та створювала дегустаційні зразки.
Повертаючись до початку, Ольга з посмішкою згадує, що вони з партнерами були сміливими на старті, бо жоден не мав досвіду в цьому виді бізнесу та не усвідомлював ні ризиків, ні викликів, які очікували попереду. Але, саме важливе, чому компанія працює і розвивається й нині, полягає в тому, що всі, задіяні в процесі виробництва люди, займаються цікавою для них справою. На сьогоднішній день міні-хлібці ТМ Екі-Neki можна придбати в таких мережах, як Еко-Лавка, Лавка традицій, Новус, WineTime, Мегамаркет, Ашан.
Ольга з командою продовжує працювати в напрямку збагачення продукту інгредієнтами з високою харчовою цінністю, а також експериментує з рецептурами для підвищення вмісту рослинного білку та використанням нішевих круп (амаранту, коноплі).