пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Пліснява знищує бургер «Вопер» у новій рекламі мережі швидкого харчування Burger King. «Наші бургери не лежать роками без змін, а псуються за лічені дні, бо не містять консервантів і повністю натуральні», — пояснюють у компанії.
Рекламна кампанія виготовлена на замовлення Restaurant Brands International, яка володіє брендом Burger King.
У відео можна побачити, як пліснява змінює бургер за 34 дні до невпізнання. У рекламному відео грає пісня 1959 року Дайни Вашингтон What a Difference A Day Makes («Що може змінити один день»).
Кампанія покликана привернути увагу споживачів, які обирають органічні продукти та цікавлять екологічними ініціативами. Згідно з дослідженням агенції YouGov половина опитаних міленіалів та 57% їх батьків купують більше органічних продуктів, ніж вони купували п’ять років тому. Дослідження Nilsen 2018 року з’ясувало, що молоді американці готові платити більше за органічні продукти.
В коментарях до відео припустили, що нова рекламна кампанія ще й натякає на бургери конкурентів, які можуть зберігатись роками та не втрачати зовнішній вигляд і форму.
Фото: Burger King / YouTube
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi