пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа гастролавок постійно намагається змінити назву з «Черноморка» на «Чорноморка», але це дуже важко зробити в рамках законодавства України, адже українська версія назви збігається з назвами населених пунктів в Одеській та Миколаївських областях. Про це у Facebook повідомляє “Чорноморка.Про бізнес”.
Станом на сьогодні «Черноморка» — торгова марка, і всі права інтелектуальної власності зареєстровані та захищені відповідно до чинного законодавства України.
«Отже, чому досі «Черноморка», а не «Чорноморка»?
Все просто і строго в рамках законодавства України. Бренд «Черноморка» був заснований у 2013 році, коли назва російською мовою нікого не дивувала, а “Черноморка” ще не була відомою. Тоді ми лише поставляли рибу з моря до ресторанів Києва.
Заявку на реєстрацію “Чорноморки”, ми, звичайно, неодноразово подавали. Але це не так просто, як здається. «Чорноморка» — назва населених пунктів в Одеській та Миколаївських областях, а це має географічне значення, що робить майже неможливою реєстрацію даного бренду», — йдеться у повідомленні.
У компанії додають, що не опускають руки, і дуже сподіваються, що на фоні вже зареєстрованих і поданих заявок різних прототипів «Черноморка», зможуть зареєструвати ТМ «Чорноморка».
“І якщо казати про свідомий вибір, під якою назвою працювати — ми точно оберемо працювати в рамках законодавства України, під законно зареєстрованими торговими марками. І дуже пишаємося цим рішенням!”, — підсумовують у мережі гастролавок.
Фото: Facebook Чорноморка.Про бізнес
Читайте також:
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi