пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King у Бразилії запустила кампанію «Hangover Whopper», яка надає знижки людям з похміллям. Про це повідомляє Marketing Dive.
Через спеціальний сайт чи мобільний додаток кожна людина з похміллям може просканувати себе.
Залежно від того, наскільки все погано за шкалою від 1 до 3, покупцеві буде запропоновано певне комбо-меню та надано знижку.
Акція діє до 2 січня та поширюється лише на доставку.
Photo credit: Marketing Dive
Читайте також:
Україна почала імпортувати сіль із Африки
За шість років «Індекс Еспресо» в Україні виріс у 2 рази
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi