Четверта хвиля кави: що це означає для кавових брендів та роздрібної торгівлі - PostEat

пошук

Четверта хвиля кави: що це означає для кавових брендів та роздрібної торгівлі
11-12-2023 0 1765


Ринок кави в США зараз вступає в четверту хвилю, яка відзначена унікальними кавовими уподобаннями покоління Z (ред. покоління Z (англ. Generation Z; в розмовній мові відомі як «зумери») — термін, що застосовується для людей, які народилися в двохтисячних (2000—2012)) і зростанням кількості спеціальних кавових напоїв для приготування в домашніх умовах. Кава четвертої хвилі характеризуватиметься прохолодними варіннями, цікавими інноваціями та новим підходом до маркетингу кави. Про це повідомляє Mintel.

Преміальні кавові напої домашнього виробництва

У той час як кав’ярні визначали каву другої та третьої хвилі, інновації четвертої хвилі кави будуть зосереджені навколо дому. Багато споживачів модернізували свої домашні кавоварки під час пандемії у відповідь на закриття кав’ярень і обов’язкову політику роботи з дому. Дослідження Mintel показують, що третина працівників, які працюють віддалено, має спеціальну кавоварку на одну чашку (наприклад, Nespresso) у порівнянні з чвертю звичайних працівників; 20% віддалених працівників володіють кавовим набором у порівнянні з менш ніж 10% звичайних працівників.

Володіння спеціальним обладнанням разом із зменшенням кількості поїздок на роботу дасть споживачам можливість виготовляти власні спеціальні кавові напої вдома, що вказує на можливості для роздрібних брендів кави, а також додаткових категорій, таких як кавові добавки (наприклад вершки, ароматизовані сиропи) і кавоварки. 

TikTok формує кавову культуру

Замість кав’ярень творці контенту TikTok диктуватимуть майбутні кавові тенденції та впливатимуть на кавову культуру США. Впливові особи «Coffeetok» регулярно діляться своїми рецептами кавових напоїв, кавовими ритуалами та технікою заварювання, а також демонструють свої підібрані кав’ярні широкій аудиторії споживачів, багато з яких намагаються повторити напої, які вони бачать. За даними дослідження Mintel, 49% споживачів покоління Z дізнаються про каву та її теми в TikTok. Такий висхідний підхід (де тенденції встановлюються окремими творцями контенту, а не відомими кав’ярнями) кава четвертої хвилі кине виклик культурі кав’ярень, оскільки впливові особи в основному діляться рецептами, які споживачі повторюють вдома. Зростання інфляції лише збільшить попит споживачів на кавові напої домашнього виробництва.

Інноваційний холодний кавовий напій

Майбутнє кави холодне: у першій половині 2022 року понад три із п’яти споживачів покоління Z замовляли холодний кавовий напій у закладах громадського харчування в порівнянні з третиною, яка замовляла гарячий кавовий напій. Інновації кавових напоїв четвертої хвилі в першу чергу зосереджуватимуться навколо холодних кавових напоїв. Очікуйте збільшення кількості нових рецептів холодної кави в домашніх умовах, нових методів приготування холодної кави та готової до вживання.

Реакція третьої хвилі та бренди-аутсайдери

Зосередження кави третьої хвилі на якості було частково негативною реакцією на комерціалізовані напої з високим смаком, які є синонімами кави другої хвилі. Кава четвертої хвилі може представляти негативну реакцію на надто ремісничу природу кави третьої хвилі. Якість, безсумнівно, залишатиметься важливою для споживачів, однак очікуйте, що більше брендів ставитимуться до кави менш серйозно.

У той час як кава третьої хвилі ґрунтувалася на крафті та ексклюзивності, кава четвертої хвилі включатиме «сторонні» бренди, такі як ті, що були засновані людьми поза традиційною кавовою індустрією, та інші кавові стартапи, які часто використовують підхід, заснований на ідентичності. 

Що означає кава четвертої хвилі для роздрібної торгівлі та громадського харчування

Підвищений інтерес до кави преміум-класу для її використання вдома сприятиме роздрібним продажам кави та запропонує як брендам кави, так і додатковим категоріям кави ключові можливості для зростання. Бренди роздрібної торгівлі кавою повинні реагувати на теми, пов’язані з кавою, які пронизують соціальні мережі, і випускати продукти, які дозволяють споживачам копіювати популярні кавові напої в Інтернеті.

Хоча заклади громадського харчування все ще відіграватимуть важливу роль у формуванні кавової культури, TikTok матиме більший вплив на кавові переваги та поведінку споживачів, і більше споживачів прагнутимуть відтворювати популярні напої вдома. Кав’ярні повинні віддавати перевагу інноваціям і діяти як законодавці ринкових тенденцій. Водночас торговельні мережі повинні тримати руку на пульсі того, які кавові напої/теми розвиваються в соціальних мережах, і швидко використовувати будь-які нові кавові тенденції.

Читайте також

Люди стануть свідками народження нового метеорного дощу від «алкогольної» комети

Алекс Юсупов розповів, як готував борщ для сотень людей, які були учасниками Революції гідності

Харківський науковець вирощує маракую, гранати та інжир

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi