пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
У 2017 році виробник шин та власник ресторанного гіда Michelin Company купив 40% акцій журналу про вино Wine Advocate та сайту засновника журналу Роберта Паркера. У листопаді 2019 року стало відомо про купівлю всієї долі видань.
У прес-релізі на сайті компанії сказано, що «співпраця світового авторитета у гастрономії Michelin та авторитета у сфері вина Wine Advocate дозволить користувачам гіда отримати унікальні враження. В межах співпраці гастро та винних експертів спочатку увага буде сконцентрована на Азії та Північній Америці. Далі експансія сягне Європи та інших регіонів світу».
Експерти називають купівлю винного журналу ознакою трансформації «Мішлен». В останній роки незалежний гід перетворюється на оператора вражень. 2018 року у компанії з’явився підрозділ Michelin Experiences, який займається гастрономічними турами. Також гід купив сервіс бронювання Tablet Plus, що спеціалізується на бутик-готелях.
Нагадаємо, що журнал Wine Advocate було засновано 1978 року американським юристом Робертом Паркером. Спочатку це було видання на кілька сторінок з незалежними оцінками вина від Роберта Паркера. У 1980-х Паркер залишив кар’єру у юриспруденції та присвятив себе лише оцінюванню вина.
У 1998 році кількість підписників журналу виросла до 45 000, а винну епоху 1990-х років назвали «епохою Паркера». Не зважаючи на репутацію непідкупного критика, Паркера критикували за його суб’єктивність. У 2012 році Паркер залишив пост головного редактора, продав винний гід інвесторами з Азії та відійшов від справ.
Фото: winespectator.com
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi