пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американська харчова компанія Heinz вирішила скористатися тим, що у кожному з 50 штатів є свої фірмові страви, і випустила набір із 50 соусів для кожної з цих страв. Про це повідомляє Food and Wine.

Набір, який отримав назву Saucemerica і випущений обмеженим тиражем, продаватиметься в магазинах, ресторанах, кінотеатрах, стадіонах і скрізь, де зазвичай продаються соуси. На кожній з 50 упаковок намальована страва, з якою соус ідеально поєднується. Усередині упаковки знаходяться не якісь нові продукти, а один із класичних соусів Heinz: ранчо, соус для барбекю, тартар, майонез, жовта гірчиця або один із двох кетчупів.
Для фанатів, які не просто люблять соуси, а колекціонують упаковки сезонної продукції, Heinz також проводить лотерею: усі, хто купить набір, отримає шанс виграти грошові призи від $100 до $500000.
Фото: Food and Wine
Читайте також:
Українські винороби можуть взяти безкоштовну участь в угорському конкурс Winelovers Wine Awards
Безконтактний салатний бар зробили у США
У 2023 році українські аграрії залучили майже ₴37 мільярдів кредитів
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi