пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа «KFC Україна» запустила нову комунікаційну компанію, яка розповідає про те, як KFC з 2012 року з американця поступово перетворювався на українця. Про це повідомляє Асоціація рітейлерів України.
У комунікаційній кампанії вказано, що «KFC Україна» взяла найкраще з американської франшизи та додала те, що є тільки у нас в країні, щоб стати ще краще і смакувати неповторно, по-українськи.
«Перед агенцією креативного маркетингу Айділерс стояло завдання показати цінність бренду KFC для України. Маркетингове дослідження показало, що значна кількість відвідувачів ресторану були приємно вражені, дізнавшись, що більшість інгредієнтів для страв в KFC Україна постачаються українськими виробниками. Так з’явилась ідея присвятити кампанію ідеальному поєднанню традиційного рецепту KFC з Кентуккі та українських якісних продуктів. Агенція Айділерс створила рекламну кампанію 360 з головним меседжем «KFC.Україна – ідеальне поєднання», — розповідають в асоціації.
В рамках кампанії створили анімаційний ролик за допомогою zoom art – технології, де кожен наступний кадр ролика знаходиться всередині попереднього. Таким чином, ідеальне поєднання було підкреслено і тут.
Для створення візуалу запросили стріт-арт-художниць сестер Фельдман – тих самих, які зобразили квітки, що стали основою останнього дизайну вітрин ЦУМу, прикрасили українські міста містичними мотанками-оберегами, створили мурал Grow in Freedom у Брюсселі та сколихнули соціальні мережі своїм дизайном українських карт Таро на всі випадки життя.
Фото: скриншот
Читайте також:
PepsiCo, Mars та Mondelez наростили доходи в росії у 2022 році — Bloomberg
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi