пошук
Партнери
Автор
пошук
Партнери
Автор
За підсумками перших семи місяців 2025 року ALVIVA GROUP з брендом КИЇВХЛІБ зберегла лідерську позицію на ринку хлібобулочних виробів України, яку утримує з 1930 року.
З часткою ринку 13% група випереджає найближчого конкурента на 4%.
За період із початку 2024 року в модернізацію та автоматизацію 8 підприємств групи інвестовано близько 400 млн грн.
З початку 2025 року групою експортовано понад 2000 тонн продукції бренду КИЇВХЛІБ, що на 33% перевищує показники минулого року.
За підсумками перших 7 місяців 2025 року ALVIVA GROUP з брендом КИЇВХЛІБ займає лідерську позицію серед виробників хлібобулочних виробів України. З часткою ринку 13% група випереджає найближчого конкурента на 4%. Середньодобове виробництво хлібобулочної продукції під брендом КИЇВХЛІБ становить 310-320 тонн на добу, тоді як загальний обсяг ринку хлібобулочних виробів в Україні сягає близько 2,450 млн тонн.
Утримати та посилити лідерську позицію на локальному ринку вдалося завдяки активній регіональній експансії, виведенню нових продуктових лінійок, нарощуванню експортного потенціалу та інвестиціям у модернізацію й автоматизацію виробничих потужностей. Загальний обсяг інвестицій в модернізацію та запуск нових виробничих ліній на 8 підприємствах групи в Києві, Київській та Полтавській областях протягом 2024-2025 років склав близько 400 млн грн, що дозволило значно наростити виробничі потужності групи. Протягом зазначеного періоду було встановлено та запущено 2 нові виробничі лінії, ще 2 планується запустити до кінця поточного року.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Ключ до сталого розвитку ALVIVA GROUP — це автоматизація виробничих потужностей, подальший розвиток аграрного напрямку та формування постійної присутності в країнах-імпортерах готової продукції групи. Такий підхід гарантує стабільну наявність високоякісної сировини, незмінно високу якість продукції та міцні зв’язки з партнерами й контрагентами за кордоном, — зазначив Олександр Варавка, Голова Наглядової ради ALVIVA GROUP. — Протягом 5 років ми плануємо посилити диверсифікацію бізнесу та довести частку експорту до 20–25% від загального обсягу виробництва».
Тенденції ринку
«Незважаючи на падіння промислового виробництва хлібобулочних виробів на 10%* у 2025 році, до кінця року прогнозована ємність українського ринку хлібобулочних виробів досягне 33,6 млрд грн, що на 15% більше ніж у 2024 році, — коментує Юрій Дученко, перший віцепрезидент Всеукраїнської асоціації пекарів (ВАП). — Лише за перші сім місяців 2025 року компанії, що входять до ВАП, виробили 207 000 тонн хлібобулочних виробів. Частка бренду КИЇВХЛІБ серед виробників-членів ВАП становить 32,8%».
За даними ВАП також спостерігається тенденція до збільшення споживання хлібів простої рецептури та хлібів з житнього борошна або з його додаванням. За перші сім місяців 2025 року такий хліб становив 48,7% (проти 43,68% за аналогічний період 2024 року), тоді як хліб із пшеничних сортів борошна — 51,3% (проти 56,3% у 2024 році).
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Курс на експорт
Українські виробники активно нарощують обсяги поставок на зовнішні ринки. Серед основних драйверів українського експорту – виробники хлібобулочних та кондитерських виробів, які у серпні 2025 року показали зростання +40,09% із грошовим об’ємом $33,77 млн**.
ALVIVA GROUP також робить свій внесок у збільшення експортного потенціалу держави і бізнесу. За 7 місяців 2025 року експортовано понад 2000 тонн хлібобулочних виробів бренду КИЇВХЛІБ, що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Продукція бренду експортується до 30 країн світу, включно з готовими виробами, продуктами довготривалого зберігання, і замороженою продукцією та представлена в європейських торговельних мережах Lidl, Maxima, RIMI, Kaufland, Globus, NORFA, Żabka, Linellа, №1, Bonus тощо.
* Обсяги промислового виробництва у І півріччі відставали від минулорічних на 3,9% — https://t.me/getmantsevdanil/10046
** Як змінився український експорт у серпні 2025 року — https://business.diia.gov.ua/news/yak-zminyvsia-ukrainskyi-eksport-u-serpni-2025-roku
Про ALVIVA GROUP:
ALVIVA GROUP – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об’єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – «Сприяти здоров’ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних та смачних продуктів харчування». Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: КИЇВХЛІБ, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, КИЇВМЛИН. Річний грошовий оборот групи перевищує 9 млрд грн*, а сплати до державного бюджету податками та зборами становлять понад 1,2 млрд грн. Зі штатом понад 6000 співробітників ALVIVA GROUP входить до ТОП-100 найкращих роботодавців України** та ТОП бізнес-інвесторів в освіту у 2022-2025 роках, і є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 4 000 гектарів у Київській та Чернігівській областях. Вебсайт групи: alvivagroup.com
*фінансові показники за 2024 рік
** у 2025 році за версією авторитетного журналу “ТОП-100. Рейтинги найбільших” та ділового порталу delo.ua
Фото: ALVIVA GROUP
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi