пошук
Наталія Парапан
Автор
пошук
Наталія Парапан
Автор
Головний аксесуар сезону – не сумка, не кросівки і навіть не золотий ланцюг. Це ваш чек в кафе від відомого модного дому. Зібрали для вас фото з різних кафе і ресторанів, які належать модним брендам. І трошки поміркували про те, навіщо брендам кафе та ресторани.
Висока мода виходить за межі гардероба, а деякі приміщення брендів перетворюються, серед інщого, на локації, де можна випити матчу або каву в кафе Prada, спробувати брендовані текстечка або з»істи смачний бургер в дворику-саду в Парижі, з тарілки з графіруванням Ralph Lauren, зробити селфі й відчути свою причетність до бренду.
Prada варить каву в Мілані, Saint Laurent відкрив ресторан суші в Парижі, Gucci разом з Массімо Ботурою відкрили ресторани Флоренції, Беверлі Хілс, Токіо та Сеулі, Louis Vuitton відкрили нове кафе у разом з шеф-кухарем Сирілом Ліньяком у терміналі 2 лондонського аеропорту Хітроу, а Ralph Lauren мають ресторани в Нью Йорку, Чікаго, Мілані, Парижі, тощо.
Ресторан Saint Laurent суші в Парижі
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Де: 8 RUE DU 29, JUILLET, 75001, Paris, France
Деталі: Заклад відкрили в співпраці з шефом Пітором Парком у 2022 році. Пітер Парк відомий мінімалістичним стилем у подачах, прихильністю до сезонних інгредієнтів. Страви шефа елеганті та відрізняються неперевершеною якістю. SUSHI PARK в Парижі, «це унікальне гастрономічне місце, яке втілює дух довіри та креативності, що є центральним елементом OMASAKE», — саме так розказуює про ресторан команда закладу та бренду.
Кафе Louis Vuitton у Хітроу
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Де: Le Café Cyril Lignac at Louis Vuitton, Airport Heathrow, Terminal 2, Hounslow, United Kingdom
Це затишне кафе, розташоване у футуристичному павільйоні під відкритим небом, примикає до нового магазину Louis Vuitton, вирізняється винятковим аеродинамічним фасадом, розробленим у співпраці з відомим архітектором Марком Форнесом. Щоб розмістити мандрівників протягом дня, кафе пропонує барну і столики, ідеальні для того, щоб насолодитися закусками, гарячими стравами, випічкою або кавою.
Ось що розказують про себе в кафе:
«Louis Vuitton створили Le Café Cyril Lignac у співпраці із паризьким шеф-кухарем, який привносить невимушену витонченість як у класичну французьку, так і в міжнародну кухню.
Cyril Lignac створив ексклюзивне меню на цілий день, яке включає здорові, класичні та вишукані страви, з такими стравами як Croque-Monsieur і рулет з лобстера. Перш ніж продовжити свою подорож, насолодіться унікальною та вишуканою випічкою Louis Vuitton або Eton Mess».
Кафе Prada в Мілані
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Де: BAR LUCE, Largo Isarco, 2, 20139 Мілан
Трошки про кафе: Кафе розташоване біля входу в фонд Prada. Дизайн розроблений американським режисером Весом Андерсоном у 2015 році, Bar Luce відтворює атмосферу типового міланського кафе. Кольорова гамма, меблі, сидіння, підлога та дерев’яні стінові панелі нагадують італійську естетику 1950-х та 1960-х років. Арочна стеля та оздоблення верхньої половини стін бару відтворюють версію склепінчастого скляного даху Galleria Vittorio Emanuele.
Ось що розказує сам режисер про кафе:
«Підхід, який я використовував до дизайну цього бару, прямо протилежний тому, який я зазвичай використовую для сценографії моїх фільмів. Я намагався зробити це таким баром, куди б ти хотів ходити п’ять разів на тиждень. Коли я був дуже молодим, я хотів бути архітектором, і цей шанс, який мені дали прикинутися справжнім, – це здійснена дитяча фантазія!
Бар Luce задуманий як простір для справжнього життя з численними куточками, де можна поїсти, випити, поговорити, почитати тощо. Я вважаю, що з нього вийшов би гарний знімальний майданчик. Хоча це кафе навіть краще підійшло б для написання сценарію для фільму. Я намагався зробити локацію, якій я хотів би проводити свої післяобідній час».
Ресторан Ralph Lauren в Парижі
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Де: 173 Boulevard Saint-Germain, 75006 Paris, France
Трошки про заклад: в меню культова американська кухня, від крабових котлет у мерілендському стилі до нью-йоркського чізкейку, подається з марочними винами та класичними коктейлями, починаючи від м’ятних джулепів і закінчуючи улюбленою маргаритою Ральфа Лорена. Особлива прикраса — це внутрішній дворик ресторану. Дійсно краса — дворик розміщено посеред дерев, м»які меблі, подушки з синьою вишивкою, міський фонтан, який колись був водопоєм для міських екіпажей. В общем місцина ще й історична.
В ресторані проводять приватні вечері або ж інші святкові івенти для гостей, все можна забронювати просто подзвонивши або написати в заклад. Контакти всі на сайті закладу.
«Я хочу, щоб Ralph’s був найкращим рестораном у своєму класі в Парижі — закладом, який пропонує чудову американську кухню в надзвичайно елегантній і романтичній обстановці. Прийом теплий і вишуканий, гламурний і невимушений», — так кажуть про цей заклад в бренді.
OSTERIA Gucci разом з Массімо Ботурою у Флоренції
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Де: Piazza della Signoria, 10, 50122, Флоренція, Італія
Трошки про заклади: «Gucci Osteria — це мережа сучасних італійських ресторанів, розташованих у різних містах світу, кожен із яких має унікальну атмосферу та характер. Вони поділяють спільну кулінарну філософію, що поєднує сезонність, креативність, витонченість, гумор і чуттєвість, черпаючи натхнення з навколишнього світу. Ресторани відображають дух молодості та інновацій, притаманний Gucci, а також перегукуються з підходом шеф-кухаря Массімо Боттури, який поєднує повагу до традицій із сучасним баченням майбутнього» — таке розповідають про себе ресторан та бренд.
Gucci Osteria у Флоренції, відкрита у 2018 році, втілює ключові цінності Gucci — творчість, натхнення та інклюзивність. Заклад удостоєний зірки Мішлен і є частиною спадщини Дому Gucci, який у 2021 році відзначив своє століття світового успіху. Каріме Лопес — шефиня закладу, пройшла шлях від роботи в закладах Мехіко, далі подорожувала світом, а тепер творить у Флоренції. Вона готує італійські страви, поєднуючи свій досвід, натхненний мандрами, відкриттями та сміливими ідеями.
Навіщо це все брендам
Нам ця історія здається логічною і подобається — для кліентів або поціновувачів брендів це приємна можливість стати ближче до казкового світу люксу і чарівності високої моди.
Ресторани та поп-апи – це не просто точка на карті, де можна замовити круасан і каву. Це вхід у модне ком’юніті. Мода давно перестала бути тільки про речі – тепер це спосіб життя. Коли ви їсте десерт у кав’ярні Miu Miu, ви не просто їсте – ти стаєте частиною бренду.
Більше того, це новий рівень взаємодії з клієнтами. Одяг Prada може коштувати як депозит на квартиру в Парижі, але капучино у фірмовому кафе – доступний майже всім. Це як try before you buy, тільки замість примірки – багатошаровий досвід: смак, атмосфера, аромат, музика.
А ще це нові можливості для фізичного досвіду. Людям набридли онлайн-покупки – захотілось тактильності та бути в місці, яке “вау”. А якщо воно ще й стилізоване під всесвіт бренду – це джекпот.
Модні ресторани – це не просто їжа, це естетика, залученість і шанс відчути себе всередині брендової казки. Так що, якщо ви шукаєте нову точку для сніданку – зверніть увагу не тільки на кав’ярні третьої хвилі, а й на ті, що відкрили модні будинки. (Єдине у нас в Україні поки таких немає, тільки за кордоном. Але як досвід, це може бути цікаво).
Спойлер: там не тільки красиво, а ще й смачно.
Фото: Pradа, Louis Vuitton, Ralph Lauren, Saint Laurent, Gucci
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi