Олена Брайченко поділилась думками про об'єктивність нашої критики щодо закладів громадського харчування - PostEat

пошук

Олена Брайченко поділилась думками про об'єктивність нашої критики щодо закладів громадського харчування
16-02-2023 0 471


Співзасновниця проєкту їzhakultura та видавництва їzhak, співавторка книги «Україна. Їжа та історія» Олена Брайченко вирішила розібратись, чи правильно і доцільно ми критикуємо заклади громадського харчування. Про це вона написала у Facebook.

За її словами, хоча б раз у житті ми розмовляли з друзями про кафе, ресторан, і нам якась страва не сподобалась, тому для нас це поганий заклад, і туди ходити не можна. Саме тому Олена Брайченко вирішила поділитись кількома тезами про критику над якими треба подумати.

“1. Якщо ви говорите категоріями «смачно/несмачно» — ви описуєте не заклад, ви розповідаєте про себе, особливо, якщо ви не можете пояснити, що саме було вам несмачно, смаки це питання культури й фізіології

2. Якщо можете пояснити, що їли щось, воно було не смачним, тому що: порушена технологія приготування (недосмажене, пересмажене, занадто тверде чи переварене), були технічні проблеми (страва роз’їхалась по тарілці, бо її хтось розлюпав чи вона довго стояла на видачі і замість гарячої ви отримуєте літеплу, вам залетіла муха/волосина і ще щось там в їжу) або порушені правила безпеки (ну тут все ясно, було погано після їжі) та все це теж не може характеризувати й нівелювати роботу всього закладу.

Тому що, ресторан — це командна гра у якій трапляється все, і простежити логістику від вирощування-купівлі-зберіганні-обробки-приготуванні-подачі навіть огірка, це складний механізм. Якщо ви 10 років ходили, а потім щось одне було несмачно не привід таврувати заклад. а тим паче у час війни

3. Навіть критики, робота яких критикувати, пишуть про кафе після того, як замовили бодай сет з меню, обов’язково кілька страв, а бажано навіть відвідують кілька разів.

Давайте будемо трішки терплячих до нас самих же. Якщо щось вам не так, покличте адміністратора, когось з цього закладу і поговоріть з ним, людяно, згадайте помилки у своїй роботі, ким би ви не працювали”, — написала вона.

Читайте також: 

У Варшаві відкрили ресторан «Крим» навпроти російського посольства

Євген Клопотенко та Марина Соботюк 8 місяців відправляють їжу на деокуповані території

Кіт Степан з Харкова випустив хард зельцер у колаборації з пивоварнею «2085»

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi