пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Український онлайн-ритейлер Rozetka збирається випускати вина та питну воду під власною торговою маркою. Про це повідомляє LIGA.net з посиланням на пресслужбу компанії.
У компанії розповіли, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їх товарообіг зріс удвічі порівняно з 2021 роком.
«Незабаром споживачі зможуть скуштувати вино власної торговельної марки, а також воду, яка необхідна при вживанні алкоголю», – повідомили у Rozetka.
Найвищі показники продажу українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина в нижніх та середніх цінових сегментах. Середній «винний» чек на Rozetka — 150 грн.
Фото: Facebook Vladyslav Chechotkin
Читайте також:
У Києві п’ятеро людей отруїлися в кафе «Альпака» (доповнено)
У Варшаві відкрили ресторан «Крим» навпроти російського посольства
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi