Тільки не на обличчя: рекламу пельменної у Києві оцінили, як «огидну» та «сексистську» - PostEat

пошук

Тільки не на обличчя: рекламу пельменної у Києві оцінили, як «огидну» та «сексистську»
20-11-2019 0 4904


В Instagram закладу «П.Пельмені» з’явилась фотографія з сюжетом, який обігрує одну з сексуальних практик — обличчя моделі забризкане сметаною і додано підпис «Тільки не на обличчя!». Підписники сторінки назвали пост «дніщеньским» та претендентом на звання «сексизм року».

Загалом, сторінка закладу відрізняться нестандартним підходом — дизайнер використовує колажі та креативні рішення для подачі інформації. На наш запит у закладі відповіли, що згодом дадуть повну відповідь та пояснять задум.

В редакції PostEat точиться дискусія — чи можна таку рекламу вважати сексистською?

  • щодо сексуальних практик, то тут не може бути жодних обмежень та заборон;
  • але з точки зору захисту прав жінок реклама містить «сексизм» та «об’єктивацію» — представлення жінки, як об’єкта, який виконує певну функцію. У даному випадку — сексуальну;
  • з точки зору маркетингу короткочасний ефект досягнуто — пост викликав жваву дискусію та емоційний зв’язок з брендом. Втім, чи піде цей ефект на користь закладу — невідомо.

Поки готувався матеріал та збирались думки експертів виникли кілька альтернативних підписів до реклами на кшталт «невдало відкрила сметану» та «дівчині погано і вона просить друга потримати волосся». Але у всіх учасників редакційної дискусії питання №1 звучить однаково — «Чи буде таке ж фото з чоловіком і яку сексуальну практику обіграють у цей раз?».

Фото: p.pelmeni

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi