пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
В Instagram закладу «П.Пельмені» з’явилась фотографія з сюжетом, який обігрує одну з сексуальних практик — обличчя моделі забризкане сметаною і додано підпис «Тільки не на обличчя!». Підписники сторінки назвали пост «дніщеньским» та претендентом на звання «сексизм року».
Загалом, сторінка закладу відрізняться нестандартним підходом — дизайнер використовує колажі та креативні рішення для подачі інформації. На наш запит у закладі відповіли, що згодом дадуть повну відповідь та пояснять задум.
В редакції PostEat точиться дискусія — чи можна таку рекламу вважати сексистською?
Поки готувався матеріал та збирались думки експертів виникли кілька альтернативних підписів до реклами на кшталт «невдало відкрила сметану» та «дівчині погано і вона просить друга потримати волосся». Але у всіх учасників редакційної дискусії питання №1 звучить однаково — «Чи буде таке ж фото з чоловіком і яку сексуальну практику обіграють у цей раз?».
Фото: p.pelmeni
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi