пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Пивоварня Beck’s Brewery, що належить найбільшому світовому виробнику пива корпорації Anheuser-Busch InBev, представила лімітовану серію пива Beck’s 70+ для тих, кому за 70. Про це повідомляє Trend Hunter.
Beck’s запустив кампанію проти ейджизму разом із випуском Beck’s 70+, щоб просувати ідею про те, що життя може залишатися захоплюючим і в похилому віці.
На смак пиво трохи терпкіше, ніж зазвичай, щоб компенсувати втрату смакової чутливості у людей похилого віку. Нове пиво упаковане в стильну сріблясто-сіру банку та виготовлено за спеціальною технологією.
«Поняття «добре старіти», яке раніше обмежувалося молодим виглядом, без зморшок і сивини, набуло нових значень. Сьогодні «добре старіти» – це мати можливість продовжувати насолоджуватися усіма найсмачнішими речами в житті, в тому числі й чудовим пивом», – розповів креативний директор агентства цифрового дизайну та комунікацій AKQA Родріго Барбоза.
Фото: Trend Hunter
Читайте також:
Олена Брайченко поділилась цікавою книжкою про історію соляних промислів в Україні
У Великій Британії супермаркет зняв пластик та фольгу з пляшок вина
Голландська компанія випустить попкорн зі смаком Chupa Chups
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi