Устриці дешевші за каву: як «Сільпо» та «Чорноморка» змінюють уявлення українців про морепродукти? - PostEat

пошук

Устриці дешевші за каву: як «Сільпо» та «Чорноморка» змінюють уявлення українців про морепродукти?
27-08-2024 0 6299


На початку літа «Сільпо» та «Чорноморка» зробили яскраву колаборацію — фестиваль «Устричний круїз». Цілий червень гості магазинів дегустували свіжі устриці з Франції та Нідерландів, смакували страви від шефів «Чорноморки», відкривали та розписували устриці. 

«Сільпо» вже давно постачає рибу та морепродукти в Україну і нещодавно почало працювати з новими устричними фермами. Мережа хотіла оригінально представити новий асортимент і розвіяти стереотипи про устриці.

У цій статті-інтерв’ю ми поговоримо про те, як «Сільпо» демократизує ринок морепродуктів та як обирає партнерів для співпраці.

Гостя видання PostEat і героїня нашого інтерв’ю, Ірина Звєрєва, керівниця департаменту «Риба і морепродукти» мережі «Сільпо».

Наталія Парапан: «Сільпо» є одним з найбільших імпортерів риби і морепродуктів в Україні. Ви не припиняєте розвиватись, зокрема зараз активно співпрацюєте з сегментом B2B, HoReCa. Розкажіть детальніше про це.

Ірина Звєрєва: Ми давно постачаємо рибу та морепродукти в Україну і є одними з провідних імпортерів. Зараз активно розвиваємо співпрацю з B2B, зокрема ресторанами.

Співпраця з ресторанним ринком надає нам експертизу та нові знання, що допомагає розвитку цієї галузі. Також це сприятиме популяризації і демократизації категорії «риба та морепродукти» в Україні, а відповідно ринок розвиватиметься.

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

 

Наталія Парапан: Аудиторія PostEat – це і гості ресторанів, споживачі, і професійна аудиторія також – ресторатори, шефи, керівники ресторанів і барів. Давайте розкажемо, хто ваші партнери-виробники і як ви їх обираєте? 

Ірина Звєрєва: Ми постачаємо рибу з Норвегії, Туреччини, Ісландії, Чилі та інших країн Європи та Америки, співпрацюючи з виробниками по всьому світу.

Компанія уважно обирає партнерів, враховуючи їхнє ставлення до екології та сталих  методів вирощування та вилову риби. Уважно вивчаємо всю дозвільну документацію. Щодо устриць, лідерами у вирощуванні є Франція та Нідерланди. Наша команда особисто відвідувала фермерські господарства, перевіряла якість і знайомилася з фермерами. Ми спробували сотні видів устриць та почули родинні історії від виробників. Для нас важливо працювати з найкращими – не тільки пропонувати гостям свіжий, смачний продукт, а також розповідати історії про ферми та людей, які його виростили.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Наталія Парапан: Устриці — специфічний продукт, який має невеликий термін придатності. Яким чином ви забезпечуєте доставку, як цей ланцюжок поставок реалізується?

Ірина Звєрєва: Наша велика команда імпорту та логістики забезпечує швидку та якісну доставку устриць з усієї Франції. Збираємо їх на фермах та доставляємо в Україну. Контроль температури, збереження під час перевезення та якість – наші пріоритети як імпортера. Ми забезпечуємо три етапи контролю якості: під час завантаження, приймання на виробництві та відвантаження на магазини. Наші стандарти відповідають європейським вимогам, щотижня постачаємо свіжі устриці, зберігаючи їх неповторний смак.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Наталія Парапан: При цьому ви пропонуєте гостям не тільки історію і цінності, ви демонструєте, що навіть таку категорію морепродуктів, як устриці, можна отримати по демократичній ціні?

Ірина Звєрєва: Абсолютно правильно. Ми хотіли яскраво показати новий асортимент і дати гостям розуміння, що можна отримати якісний французький продукт за демократичною ціною — від 19,99 грн за штуку. А тим, хто боїться скуштувати устриці з якихось причин, ми порадимо, навчимо їх їсти і готувати вдома.

Наталія Парапан: Давайте перейдемо до кейсу співпраці з мережею «Чорноморка»?

Ірина Звєрєва: «Чорноморка» — не тільки наш покупець, а наші партнери та друзі. Ми маємо великі плани на майбутнє і зараз плідно працюємо. Наш «Устричний круїз» –  це точно не останній спільний проєкт, будемо продовжувати розвивати ринок риби і морепродуктів разом.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Розкажу про «Устричний круїз». Ми почали співпрацю з новими фермами у Франції та обмірковували, як цікаво представити асортимент устриць. Хотіли, щоб більше людей спробували їх і відчули різницю в якості. Важливо було зламати стереотип, що устриці – це лише святковий продукт. Насправді устриці дуже смачні, корисні і можуть бути демократичною стравою щодня. Багато людей ніколи їх не куштували або вважають чимось специфічним і несмачним. Нашим завданням було показати, якою смачною може бути устриця, які страви можна приготувати на їх основі, тому один з форматів в Устричному круїзі були страви від шефів «Чорноморки».

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Наталія Парапан: А які ще заходи ви проводили?

Ірина Звєрєва: Ми провели багато майстеркласів з відкриття устриць. Виявилось, є безліч міфів про те, що це важко. Ми зробили легкий відеотуторіал, як це робити в декілька кроків. Навчали гостей в магазинах «Сільпо», партнери з «Чорноморки» долучилися.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Також зробили багато дегустацій разом з «Чорноморкою», пригостили гостей тисячами устриць. Класно чути від людей, що це був їхній перший устричний досвід, що він вдалий і смачний. 

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

 

Наталія Парапан: Як ресторанам почати з вами працювати? Це можуть бути ресторани з будь-якого куточка України? Я правильно розумію, що ви гнучкі в питаннях доставки і розширення асортименту?

Ірина Звєрєва: Ми відкриті до співпраці з усіма ресторанами, а наша логістика охоплює всю Україну. Можемо привезти на замовлення бізнес-партнерів ті види риби та морепродуктів, які вони хочуть бачити у своєму меню або на полицях.

Ми готові до будь-яких викликів у питаннях імпорту, навіть в складні часи. Працюючи з сегментом B2B, ми можемо адаптувати асортимент залежно від замовлень та побажань партнерів, привозити більше видів устриць та інших морепродуктів, ніж ті, що продаємо в «Сільпо».

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

 

Таким чином ми йдемо шляхом win-win:

  • Гості знайомляться зі смачною рибою і морепродуктами в ресторанах та можуть купувати такі ж інгредієнти у «Сільпо» й приготувати вдома.
  • Ресторани розвивають культуру споживання риби та купують у нас за демократичними цінами.
  • Ми допомагаємо економіці, забезпечуючи українців якісними морськими продуктами.

Наша діяльність спрямована на розвиток рибного ринку України, і ми відкриті до нових бізнес-партнерів.

Наталія Парапан: Які виклики ви перед собою бачите зараз? Що у нас ще може статися, що вам зможе завадити далі працювати і розвиватись?

Ірина Звєрєва: Ми вже подолали стільки труднощів, тож маю надію, що все найважче вже пройшли. Навчились працювати та забезпечувати свіжість та якість під час блекаутів, імпортувати щотижня свіжу продукцію з урахуванням черг на кордонах і інших проблем, які випали на долю українських компаній.

Але ми тримаємось завдяки нашій системності, регулярності поставок та відносинам з міжнародними і українськими партнерами. Ми підтримуємо ринок і прагнемо дати гостям найкраще. У нас усе вийде!

Фото: надані партнером мережею супермаркетів «Сільпо»

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi