пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Міжнародна пивоварна корпорація Heineken спільно з The Shoe Surgeon випустили лімітовану серію кросівок із пивом у підошві та захованою відкривачкою для хмільного напою. Про це Heineken повідомив у Twitter.
Beer for your sole
Designed in collaboration with noted shoe designer, Dominic Ciambrone, to celebrate the smoothness of Heineken®️ Silver. Heinekicks aren’t your everyday shoe, but it’s not every day you get to walk on beer. pic.twitter.com/LefwD5X7if
— Heineken (@Heineken) August 2, 2022
Heineken об’єднався з креативним агентством Le Pub, рекламною фірмою BBH Singapore і Домініком Сіамброне, головою бренду The Surgeon, щоб порадувати любителів пива та кросівок.
Кросівки були створені на честь запуску пива Heineken Silver та отримали назву «Heinekicks». У прозорі підошви та трубки навколо верху взуття творці налили пиво Heineken Silver. Напій додавали за допомогою спеціальної хірургічної ін’єкції. Також спеціально для поціновувачів хмільного напою у язичок кросівок вбудували відкривачку.
Переглянути цей допис в Instagram
“Ми поділяємо пристрасть до інновацій, розсуваємо кордони та створили дизайн, що відображає це. Взуття не тільки втілює в собі енергію Heineken Silver, а й буквально несе її. Я не можу сказати, що хтось раніше розробляв кросівки, які містять справжнє пиво”, – сказав голова бренду The Shoe Surgeon Домінік Сіамброне.
Новинку випустять у лімітованій колекції. Всі 32 пари з’являться у продажу в Сінгапурі у четвертому кварталі 2022 року.
Фото: Instagram theheinekencompany
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi